obey-robots.txt
23 Maart 2019, 09:35
Navigatie
Ledenenquête
Tevreden met KPN?

Ja
Ledenenquête: Tevreden met KPN? Ja 38% [420 stemmen]
38% [420 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Tevreden met KPN? Nee 62% [687 stemmen]
62% [687 stemmen]

Stemmen: 1108
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 18 apr 2007
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord


Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
KPN Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
data-full-width-responsive="true">
Onderwerp bekijken
Geen telefoonverbinding, meld alles hier.
 Onderwerp afdrukken

KPN compenseert gedupeerde klanten

KaPteiN
De mobiele netwerkstoring in Frankrijk en Monaco is verholpen. Alle KPN-, Hi-, Telfort- en Simyo-klanten kunnen weer gewoon mobiel bellen, sms’en en internetten. Gelukkig.

Dit neemt niet weg dat er door deze storing veel mensen een behoorlijke tijd ‘zonder’ zaten. Ontzettend vervelend. Juist als je in het buitenland bent, wil je altijd contact kunnen hebben. Er is geen enkel excuus, onze klanten moeten op ons kunnen vertrouwen, altijd en overal. We betreuren de ontstane situatie dan ook ten zeerste.

Het herstel van de netwerkverbindingen duurde langer dan verwacht om een aantal redenen. Het was een omvangrijke en technisch zeer complexe storing waarbij meerdere buitenlandse telecomproviders betrokken waren. Ook is vanwege de vakantieperiode de drukte op het netwerk veel groter.

We zijn ons ervan bewust dat de gebeurtenissen van de afgelopen dagen tot overlast hebben geleid. Daarom willen we klanten graag tegemoetkomen. Meer informatie hierover en een speciaal meldingsformulier voor eventueel geleden financiële schade zijn te vinden op:

kpn storingfrankrijk


We bieden nogmaals onze excuses aan voor het ongemak.

Op kpn storingfrankrijk vind je het meldingsformulier. Als je dit hebt ingevuld ontvang je een bevestingings e-mail met daarbij het meldingsformulier als attachment. Als je een sms hebt ontvangen, kun je doorklikken naar een mobiele pagina van de site. Hierop staat een link naar het meldingsformulier. Dit formulier is als desktopversie te zien en in te vullen. Wanneer je het formulier invult, krijg je een bevestigings e-mail met daarbij het formulier als attachment.

Binnen tien werkdagen krijg je van KPN een reactie over de afhandeling. Aan toekenning van schade zijn voorwaarden verbonden, deze staan op de genoemde website.

De toekenning van schade gebeurt op de eerstvolgende factuur. Voor prepaid klanten wordt het bedrag overmaakt op de rekening van de klant.

Voor meer informatie kijk op kpn storingfrankrijk


Bron: KPN
KaPteiN

Alice, CaiWay, Glasvezel, Kabel, KPN, Online, Stipte, T-Mobile, Tele2, Telfort, UPC, VodaFone, XS4ALL, ZeeLandNet, Ziggo. Laatste berichten overzicht alle Gebruikers Forums.
 
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'KPN compenseert gedupeerde klanten', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Wie is KPN en Wie zijn wij (zgn.klanten)? Algemeen 5 27 maart 2018, 14:15
KPN geeft klanten eenmalig EU bundel KPN Nieuws 2 10 juli 2016, 17:35
KPN schikt met Brein. Pirate Bay ook voor KPN klanten weer bereikbaar. KPN Nieuws 1 01 maart 2014, 10:15
KPN glasvezel klanten krijgen gratis buitenhuis internetten Algemeen 2 29 juli 2013, 21:15
KPN klanten storing mobiel in buitenland KPN Mobiel Storing 1 20 juli 2013, 22:09
Goedemorgen bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| eogcnlGhost00:08:45
| KaPteiN00:38:11
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

03 januari 2019, 09:45
mail in Windows 10: ik ontvang dit bericht. is dit bij iemand bekend zo ja graag antwoord. bij voorbaat dank

13 september 2018, 19:50
dhcp

19 augustus 2018, 13:44
zte [oorten

28 oktober 2017, 14:16
Bij ADSL wel en bij glasvezel niet. ADSL adverteert met de maximaal haalbare snelheid.

20 augustus 2017, 09:17
Ik heb recht op 80 mb snelheid internet maar ik ontvang de helft mag dat nou zo maar