obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
KPN Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » KPN ADSL & VDSL verbindingsproblemen » KPN Internet Storing
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
Softwareversie TG789vn
W_A_Bel
Ik heb sinds enige tijd een Experiabox TG789vn maar heb regelmatig slechte ervaringen met het draadloze deel van deze router.
Nu heb ik gelezen dat hier meerdere mensen problemen mee hebben (maar hopenlijk hadden) en dat dit wellicht met een update opgelost zou worden.
Mijn huidige softwareversie is 8.3.H.4, softwarevariant AQ, met boorloader versie 1.0.5
Is er iemand die mij kan vertelllen of dit de laatste versie's zijn of waar ik anders een update kan verkrijgen??

BvD Shock
 
spaceone
Wat je eerst eens kunt proberen om wlan van het modem op 1, 6 of 11 kanaal in te stellen (het modem gebruikt al 1 van deze kanalen) en te kijken in je pc of er verbetering optreedt.

http://kpn-glasklanten.custhelp.com/c...aqid=11027

Als er veel modems in de buurt actief kan dat soms nog wel eens verbetering brengen als je een vrije kanaal gebruikt. Maar de Thomson modem hebben gewoon niet zo sterk wlan.

Ik heb zelf ook problemen met mijn Thomson TG787v bij glasvezel. Ik gebruik daarom een TL - WR632G router welke is aangesloten op het interne netwerk. Zodat ik wel altijd een 54Mbps verbinding kan krijgen.

Met WLAN Repeaters heb ik geen ervaring
Gewijzigd door spaceone op 22 augustus 2010, 20:16
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Softwareversie TG789vn', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Thomson TG789vn configuratie bewaren Helpdesk : 1 16 jan 2014
TG789vn portforwarding en firmware Algemeen : 3 14 jan 2014
TG789vn Routers : 2 01 dec 2013
Sitecom 300N XR achter EB Thomson TG789vn WiFi : 1 12 nov 2013
Experia box V8 en Thomson TG789vn Frequently Asked Questions : 2 16 jun 2013
Advertentie