obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Help de helpdesk! Dit onderdeel wordt gemodereerd door het KPN Webcare team!
 Onderwerp afdrukken
Klachten over (klanten) service
Odelot
Mijn ouders hadden een internet + bellen abonnement bij kpn. Omdat ze nooit gebruik maken van internet hebben ze november 2009 het abonnement omgezet naar een bel basis abonnement.
Mei 2010 komen ze erachter dat kpn naast de kosten voor het bel basis abonnement tevens elke maand nog €44,95 betalen voor internet + bellen.
Mijn vader is gelijk naar de bank gegaan en heeft de laatste keer dat ze 44,95 geind hadden laten storneren + rekening laten blokkeren voor kpn.

De (zondagavond) voor hij dat deed de klantenservice gebeld, welke beloofde de dag erop terug te zullen bellen, wat niet gebeurd is. Na enkele dagen wachten zelf maar weer gebeld, en het zou opgelost worden. Dit is nu een maand geleden en er is nog steeds niets opgelost. Ik krijg nog steeds herinneringen per email, en vandaag zelfs de mededeling dat het internet + bellen abonnement omgezet is naar een gewoon internet abonnement á 25 euro per maand.
Niemand heeft ze opdracht gegeven om dit te doen, dus ze doen gewoon op eigen houtje wat ze willen. Vanavond heb ik een uur in de wacht gehangen. Toen ik een medewerkster van de afdeling crediteuren aan de lijn had was die uiterst vriendelijk en begripvol. Ze zou een notitie maken maar kon verder niets doen. Degene die dat wel konden was de afdeling abonnementen waar ze me mee zou verbinden. Nou, die eindelijk aan de lijn, heel verhaal weer: Er was niets mis, alleen de facturatie ging mis en ze zou me daarmee verbinden. Ik heb haar in niet mis te stane bewoordingen verteld dat ze me van het kastje naar de muur sturen en dat ik niet van de afdeling facturatie vandaan kwam. Toen werd ze helemaal brutaal: Ze kon me ook niet helpen of het me zelf uit laten zoeken. Ik vroeg haar of dat de klanten'service' van kpn is. Toen hing ze op. Heb al veel meegemaakt maar dit slaat alles.

Intussen hebben ze dus al €250 teveel aan abonnementskosten ingehouden, hebben we urenlang aan de lijn gehangen en dan krijg je zo iemand aan de lijn. Nu is het wachten tot de lijn geblokkeerd werd. Kreeg namelijk vanmorgen een email dat als de 44,95 die open staan niet voldaan is voor 23 juni alles geblokkeerd wordt.

Nou, ze doen maar lekker. Dan zoeken wij alvast een andere provider en dan kan de rechtsbijstand uit zoeken wat we nog precies tegoed hebben van kpn, aan teveel betaald abonnement en belkosten/tijd naar de helldesk van kpn.

Wat een waardeloos baggerbedrijf zeg. Niets kunnen ze goed doen, iedereen werkt langs elkaar heen, en als klap op de vuurpijl krijg je de brutaalste klantenservice (snap niet hoe ze het zo durven te noemen) aan de lijn.

Waar ze dan wel weer goed in zijn is dubbele facturen versturen en zo snel mogelijk geld innen waar ze geen recht op hebben.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Klachten over (klanten) service', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Wie is KPN en Wie zijn wij (zgn.klanten)? Algemeen : 5 27 mrt 2018
KPN geeft klanten eenmalig EU bundel KPN Nieuws : 2 10 jul 2016
KPN schikt met Brein. Pirate Bay ook voor KPN klanten weer bereikbaar. KPN Nieuws : 1 01 mrt 2014
KPN glasvezel klanten krijgen gratis buitenhuis internetten Algemeen : 2 29 jul 2013
KPN compenseert gedupeerde klanten KPN Mobiel Storing : 1 26 jul 2013
Advertentie