obey-robots.txt
28 Juli 2017, 16:45
Navigatie
Ledenenquκte
Tevreden met KPN?

Ja
Ledenenquκte: Tevreden met KPN? Ja 38% [412 stemmen]
38% [412 stemmen]

Nee
Ledenenquκte: Tevreden met KPN? Nee 62% [685 stemmen]
62% [685 stemmen]

Stemmen: 1098
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 18 apr 2007
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord


Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
KPN Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken

voorbeeld klachtenbrief over in rekening gebrachte kosten

rafie
naam:…………………………
adres:………………………………….
postcode en plaats:………………………………………
klantnummer:……………………………………………..



Aan: KPN
adres:
Postbus 30000
2500GA s' Gravenhage




betreft: afgesproken prijs abonnementen
Datum: ………………..


Geachte mijnheer, mevrouw,

Hierbij maak ik u mijn klacht kenbaar over de prijzen die u berekent.

Ik ben telefonisch bij u eind maart een internet basisverbinding van KPN overeengekomen voor 15 euro per maand voor de eerste zes maanden (10 euro korting) en daarna 25 euro per maand. Een maand later heb ik u telefonisch gevraagd hoeveel het kost als ik er interactieve tv bijneem, en u heeft gezegd 10 euro extra, en ik ben daar mee akkoord gegaan. Dus in totaal hoort u 25 euro voor internet basis + interactieve tv te rekenen voor de eerste 6 maanden +12,50 eredivisie live = 37,50, en niet 47,50!!
Bovendien heeft u zeer milieuonvriendelijk en onwenselijk mij 2 volstrekt dezelfde experia boxes toegestuurd en ook al een digitenne die ik maar 1 maand nodig kon hebben omdat ik geen 2 tv verbindingen hoef. U heeft mij te kennen gegeven dat het digitenne abonnement met coulance beλdigd zou worden (ik heb aangegeven dat ik na de proefperiode er niet meer gebruik van maak) indien ik zou overstappen naar interactieve tv.

Het lijkt er op dat u toch 47,50 voor de abonnementen in rekening wilt brengen, en mij ook na 4 juni, digitenne kosten in rekening heeft gebracht.

Ik maan u tot achtzaamheid bij het afschrijven van bedragen van mijn rekening en zeg mijn automatische incasso hierbij, met ingang van vandaag op datum………………….., op.

Voorts deel ik u mede dat ik zal overgaan tot het indienen van een klacht bij de geschillencommissie voor telecommunicatie indien u misbruik blijft maken van het getoonde vertrouwen en zich niet aan de gemaakte afspraken omtrent levering van het product, de gemaakte prijsafspraken, en de opgezegde automatische incasso houdt, en de teveel in rekening gebrachte bedragen niet terugstort.

Hopende dat u zich aan de gemaakte afspraken houdt, ik verblijf.
In afwachting op uw antwoord,

hoogachtend,




naam:
plaats:
 
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'voorbeeld klachtenbrief over in rekening gebrachte kosten', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Uitsplitsing kosten Interactieve TV [IPTV] via ADSL2+ 2 29 augustus 2014, 21:28
CISCO Router: voorbeeld config Routers 1 13 november 2012, 22:37
kosten Het Experteam Tips en Truuks voor Digitenne en IPTV 1 01 juni 2012, 20:31
Foute rekening gedurende ruim een jaar KPN Telefonie Storing 1 28 april 2012, 00:32
Mijn KPN, rekening online bekijken. Algemeen 1 12 januari 2012, 01:17
Goedemiddag bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| eogcnlGhost06:59:40
| KaPteiN 1 dag
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

30 juni 2017, 19:43
is het al bekend wanneer de HD opnames via de itv app te kijken zijn

29 juni 2017, 16:04
hallo is er ff hulp

07 april 2017, 17:20
goedemiddag, kan ik met 2 voip nummers op experia tegelijk bellen ?

01 februari 2017, 12:18
V10 modem KPN Mijn poorten zijn opeens allemaal dicht!!

20 januari 2017, 08:32
Wanneer gaat KPN eens 4K uitzendingen broadcasten?