Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
Mijn KPN, rekening online bekijken.
|
|
cdwharm |
Geplaatst op 12 January 2012, 00:17
|
Activiteit Berichten: 1 Lid sinds: 11 Jan 2012 |
geachte dames en heren, Weet u een oplossing voor het volgende probleem dat ik heb. Ik probeer om via het internet mijn KPN rekeningen te bekijken, dit is niet mogelijk omdat ik een aantal jaren geleden een account aangemaakt heb waarvan ik de inlog gegevens niet meer weet, gegevens zijn niet meer op te vragen omdat geregistreerd i-mail adres niet meer bestaat. Ik heb een nieuw account aangemaakt maar als ik probeer het telefoon nummer te registreren krijg ik de melding niet mogelijk nummer is al geregistreerd. U kunt uw oude acount afmelden onder telefoon nr. 0800-0429 Nadat ik dit nummer gebeld heb en dan toets 2 en toets 5 gedrukt heb krijg ik de tekst te horen -Aanmelden online diensten niet mogelijk, u kunt via toets 8 terugkeren naar het hoofd menu-. Ik wil graag weten hoe ik mijn oude account kan verwijderen. Ik heb al uitgebreid contact gehad met de KPN helpdesk via i-mail, KPN winkel en telefoon dit heeft tot nu toe nog geen resultaat gehad. Groet CDW |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Mijn KPN, rekening online bekijken.', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Tablet met Android 4/ zwart beeld ITV online app | Interactieve TV [IPTV] via ADSL2+ | : 4 | 18 May 2017 |
Geen geluid op mijn tv via kpn kastje | Interactieve TV [IPTV] via ADSL2+ | : 2 | 21 Oct 2016 |
Inloggen op mijn KPN experia box v9 lukt niet | Helpdesk | : 2 | 13 Jun 2016 |
Gaat de interactieve TV ontvangst af van mijn internetbandbreedte | KPN Glasvezel diensten | : 7 | 13 Mar 2016 |
Buurman ziet mijn printer in het netwerk | Hardware instellingen | : 2 | 21 Dec 2015 |
Advertentie