Onderwerp bekijken
KPN Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » KPN ADSL & VDSL verbindingsproblemen » KPN Internet Storing
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
Net 1 week Kpn Arcadyan ARV7519, Xbox live werkt nauwelijks..
eogcnlGhost
Hoi jimi, als het echt aan de experiabox zouw liggen dan kunnen het 3 dingen zijn:
1. Je modem is defect.
2. Jij doet iets niet goed.
3. Of iedereen met een xBox heeft een probleem.

Ik las in je verhaal dat je de V8 had omgeruild voor een ouder model, V7 of lager???

Heb je je port forward goed staan?

Is je UTP kabel goed, probeer is een andere kabel of een andere port of je modem (haal je router er is tussen uit als je die hebt).

En kan je anders de setup hoe je alles hebt aangesloten is posten, van je modem tot je xBox.
JE BENT NOOIT TE OUD OM TE LEREN, MAAR WEL TE JONG OM TE VERGETEN

De meeste computerfouten komen voor tussen het toetsenbord en de leuning van de stoel.

jimi
Hoi,

1.Mijn modem is niet defect,
2.Dat ik wat fout doe betwijfel ik, heb alle stappen goed doorlopen en de instellingen van de xbox site overgenomen. Ook via forums met portforward de juiste poorten opengezet.(ook zo iets stoms, als ik hem bij me ma aansluit die upc heeft doet alles het perfect en hoef ik niks te doen met die poorten)
3.Ja, zeer veel gebruikers hebben last van de xperiabox. (Info xbox klantenservice)
Toevallig zegt een collega gister de xperiabox binnen te hebben, ik leg hem het verhaal uit van mij en ja hoor, savonds wil hij online en ook hem lukt het. Kpn gebeld en zegt precies hetzelfde.als tegen mij.

Ik heb nu xperiabox ZXV10 model H220, heb er geen router tussen dus direkt een (nieuwe) kabel tussen modem/xbox.
Ik vind het tof dat je me ook wil helpen maar je vergeet punt
4. Kpn die niet goed werkt.

Heb nu andere ingangen geprobeerd om de modem maar het helpt niet.
En nu..?

eogcnlGhost
Even iets heel stoms van mijn kant:

Zouw je er bijna niet over gaan denken om glasvezel te nemen?
Dan heb je een hele grote kans dat je de Experiabox V9 gaat krijgen, daar zijn de problemen van de xBox compleet verholpen.
Omdat de KPN een auto portforward erin heeft staan, gewoon de optie xBox aanklikken en de modem doet de rest.

Ik zie dat op jouw adres de volgende paketten beschikbaar zijn: Instap en Standaard.
Het prijskaartje ligt iets hoger dan op ADSL24, maar de snelheid ook.

Ik neem aan dat je nu ADSL pakket basis hebt, voor €32.50 met 10Mb/s.
(Ik kan niet zien of je een upgrade pakket hebt, van 50 of 80Mb/s).
Maar qwa prijs valt glasvezel best mee, je krijgt dan 100Mb/s voor €68.00 (+ eerste 6 maanden korting).
Dit houd dus in, dat de prijs is x2, je download snelheid x10 en je upload gaat zelf x100 omhoog.
Misschien is het een idee om over na te denken.

PS: Ik ben en werk niet voor de KPN, dus ik probeer je hier dus niet iets aan te praten om zelf beter van te worden.
Het is alleen maar een idee om is over te denken.

Ik hoor het wel, mijn opties die ik over de xBox weet zijn zo'n beetje op.
Gewijzigd door eogcnlGhost op 15 May 2014, 23:11

De meeste computerfouten komen voor tussen het toetsenbord en de leuning van de stoel.

jimi
??
Ik heb al het kpn glasvezel compleet pakket.
Dat is nou het frustrerende, al die mooie beloftes erover.

eogcnlGhost
A ok, de software die ik gebruik kan nog (helaas) niet zien of iemand al glasvezel heeft, maar wel wat de laatste ADSL situatie was.
In jouw geval kan je de KPN bellen om te vragen voor een modem ruil naar de ExperiaBox V9 ZTE H368N.
KPN gaat er vanuit dat mensen niets weten en proberen je zo lang mogelijk aan het lijntje te houden.
Maar zodra je weet wat er mogelijk is kunnen ze niet anders dan mee werken.

Ik zouw zeggen, bel is.
Misschien zijn ze vandaag door het mooie weer wel behulpzaam.

jimi
Ik ben achter iets veel beters gekomen, door inflatieverhoging is kpn genoodzaakt om de abonnementsprijzen te verhogen, dit gaat per 1 juli in. Het mooie is dat ik hierdoor mijn abonnement mag opzeggen Smile je moet het maar net weten. Heb gebeld en het klopt inderdaad. Nu kijken met welke aanbieder gamen wel goed daat en zo snel mogelijk van kpn af, als er nog meer mensen zijn met problemen, snel opzeggen dus!! Smile

eogcnlGhost
Ik geef je gelijk maar dan toch ook weer niet.
Als je een server/NAS hebt of wel een toegang naar je huis hebt van buitenshuis, kan je nog het beste bij KPN blijven, als je dat allebij niet hebt zouw je er over kunnen denken.
Of je op het gebied van glasvezel er mee opschiet om naar een ander te gaan betwijfel ik.

KPN heeft een statsche (1 vast) IP adres, de rest is allemaal dynamische (verandert wel eens).
Je kan nog steeds proberen een V9 te krijgen en dat is uit te proberen voor 1 Juli en werkt het dan nog niet dan is kijken voor een overstap.

Ik had even de xBox van de buurjongen geleend om te testen, ik sloot hem aan, klikte bij de opties voor port forwart voor de Xbox en 2 minuten later werkte alles (ik heb een V9) en dat niet eens rechtstreeks van de modem, maar door 2 routers en 2 switches.

Ik zouw het er op wagen om het is te proberen met die V9.

jimi
Klopt, v9 heeft geen problemen met games hosten of partychat maar wel met games downloaden, en zoals je zegt moet je er een router tussen doen, dat zijn weer extra uitgaven.
Dat ik bij een ander geen glasvezel hebt maakt me niet uit, daar doe ik het niet meer voor.
Ik ga waarschijnlijk naar ziggo, daar gaat binnenkort de snelheid weer omhoog en is gewoon beter voor gamen, zelfs al zou kpn alles goed laten werken dan wil ik niet eens meer. Ze beloven mooie dingen maar komen het niet na en je word alleen maar heen en weer gestuurd, gewoon onbeschoft is het.

eogcnlGhost
Daar weet ik alles van, 10 maanden problemen gehad voor ze wisten hoe het zat.
Ze kregen de verbinding niet hoger dan de 300 van de 500.
Alles is zo'n beetje vervangen van mijn huis naar de wijkcentrale, behalve de glas kabel zelf niet.
Ik kreeg er lucht van dat er een test werdt gedaan met de V9 en ik wilde die ook hebben om te testen.
Na veel pijn en moeite en de goeie contacten binnen KPN heb ik er 1 gekregen, al mijn problemen waren als sneeuw voor de zon verdwenen.
IP cam's konden van buiten weer bereikt worden, downloaden ging super, gamen rete snel en natuurlijk een compensatie van KPN €€€ (erg accpetabel bedrag) 10 maanden op 300 gezeten.
Ik heb wel een server en een NAS draaien en moet dus een statische adres hebben.
Ik had eerst Ziggo, maar een 120/10 verbinding is voor mij erg langzaam, ik was blij dat ze eindelijk die glasvezel gingen leggen.

En die router kopen kan je al van €30 tot hoeveel je wilt uitgeven, maar zoals ze wel eens zeggen, goedkoop is meestal duurkoop.
Ik hoop dat je bij Ziggo vind wat je bij de KPN niet kon.

Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Net 1 week Kpn Arcadyan ARV7519, Xbox live werkt nauwelijks..', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Werkt opname? Hardware instellingen : 4 10 Sep 2019
ARV7519 ombouwen naar WiFi-repeater Routers : 23 13 Jun 2018
Draytek Vigor2925 VPN (Lan to Lan) werkt niet Algemeen : 1 30 Oct 2017
Kwaliteit Live Sport on Demand KPN Glasvezel diensten : 1 23 Apr 2017
KPN ITV werkt niet meer met Firefox rel. 52 (Silverlight not supported) KPN Televisie Storing : 2 21 Mar 2017
Advertentie