Onderwerp bekijken
Vermeld hier alles in relatie tot diensten van KPN, zoals televisie, telefonie, video on demand, etc.
tevreden of niet?
|
|
thgiesen |
Geplaatst op 22 September 2010, 18:52
|
Activiteit Berichten: 11 Lid sinds: 26 Aug 2010 |
Nou daar ben ik weer. Het downloaden gaat nog steeds prima. Hoge snelheden maar ik word nu echte een beetje flauw van de traagheden van het laden van pagina's. En hoe regelmatig hij geen pagina weergeeft. Dit is niet normaal! Verder komt het bij het zappen de kanalen brokkelig op het nieuwe kanaal. Gewijzigd door thgiesen op 22 September 2010, 18:53 |
|
|
Codemeister |
Geplaatst op 23 September 2010, 21:54
|
Activiteit » Bakkum » 1901JW Berichten: 680 Lid sinds: 20 Aug 2010 |
Welke versie van Windows gebruik je? |
|
|
thgiesen |
Geplaatst op 24 September 2010, 17:54
|
Activiteit Berichten: 11 Lid sinds: 26 Aug 2010 |
windows XP
Gewijzigd door thgiesen op 25 September 2010, 07:57 |
|
|
thgiesen |
Geplaatst op 09 October 2010, 09:10
|
Activiteit Berichten: 11 Lid sinds: 26 Aug 2010 |
laatste actie! De tv beneden begon een opname en vervolgens ging het beeld en geluid brokkelen en er viel niet meer te kijken. Weer kpn gebeld (wordt bijna een wekelijks uitje). Waarschijnlijk software fout omdat de tv boven prima was. Moest alles resetten maar dan was ik waarschijnlijk alles kwijt. Ik dacht, kijk ik morgen wel naar want ik had nog een paar dingen opgenomen die ik wilde zien. Volgende dag, tv deed het prima. Had dus te maken met opnemen en tv kijken tegelijk (deed hij namelijk gistene weer). GRRR. Lijkt er steeds meer op dat het ondeugdelijk materiaal is! Vandaag ff de band leeghalen en resetten en kijken hoe het dan gaat. Ben ik wel weer een half uur tot een uur mee bezig zij de dame aan de serviedesk. Ik ben bijna in staat om een keer de rekening niet te betalen want ik vind het echt te gek voor woorden. |
|
|
DMDude |
Geplaatst op 08 December 2010, 10:08
|
Activiteit Berichten: 10 Lid sinds: 08 May 2010 |
Wij hebben ook KPN glasvezel sinds mei 2010. Over internet en telefoon zijn we tevreden. Over de beeldkwaliteit zijn we ook wel tevreden. Waar wij het minst tevreden over zijn is de Motorola 1960. De gebruikersinterface en performance (reactiesnelheid na indrukken toets) is belabberd. Nu had ik via de website een opzegging van ons abonnement verstuurd. Daarover werd ik door iemand van KPN teruggebeld. Hij vertelde mij dat er over enkele maanden hele nieuwe (harddisk)decoders geleverd gaan worden, die veel beter zijn, want hij erkende dat er veel klachten zijn over die Motorola apparaten. Hebben meer mensen deze berichten over andere apparatuur gehoord ? Oh ja, waar wij ook niet blij mee zijn, is het verdwijnen van het Playboy kanaal...... Gewijzigd door DMDude op 08 December 2010, 10:10 |
|
|
DMDude |
Geplaatst op 10 December 2010, 08:05
|
Activiteit Berichten: 10 Lid sinds: 08 May 2010 |
De service-medewerker die ik sprak naar aanleiding van mijn voorgenomen opzegging zei dat ik ook in aanmerking kon komen voor een andere setupbox. Volgens mij gewoon dreigen met opzeggen, dan kan ineens van alles geregeld worden..... |
|
|
thgiesen |
Geplaatst op 06 January 2011, 20:45
|
Activiteit Berichten: 11 Lid sinds: 26 Aug 2010 |
Inmiddels 2011 en lees weer wat reacties. Onze motorola op de slaapkamer maakt inderdaad de hele tijd geluid. Moet ook veel stroom kosten lijkt mij?! Verder blijft het zappen heel traag en ik hoop dat we andere ontvangers krijgen. Lijkt met niet meer dan normaal omdat ze niet met deugdelijk materiaal zijn begonnen. Ik heb van de week weer gebeld omdat ik opeens niet meer de geluidsknoppen kan gebruiken van de afstandsbediening die ik heb geprogrameerd op onze tv's. Tot voor 3 weken reageerden ze wel. Opnieuw moest ik software verwijderen van onvanger en opnnieuw instellen. Alles ging volgens boekje maar nog steeds geen geluidsknoppen die werken. Ach ja.... |
|
|
thgiesen |
Geplaatst op 02 February 2011, 19:58
|
Activiteit Berichten: 11 Lid sinds: 26 Aug 2010 |
Nu is de maat vol! Vandaag gebeld met kpn om tijdig aan te geven dat we van goud naar zilver willen na 6 maanden. We hebben destijds aan een actie meegedaan waarbij je goud 6 maanden voor de prijs van zilver kreeg, twee recorders en een gratis monteur thuis. Nu zegt de klantenservice dat we nu we over gaan op zilver dat we nu voor de beide recorders moeten gaan betalen €8,- voor de recorder en €4,- voor de ontvanger. Op geen enkele rekening heeft ooit gestaan dat ik voor een recorder betaal tot nu toe. Na veel praten hebben we nu een half jaar korting gekregen voor die huur van de decoder zodat we tijd hebben om te beraden en om een klachten brief te schrijven. Haal dan alles maar weer op want de motorola dingen zijn inderdaad ook nog eens bagger (steeds geluid, traag en regelmatig storingen). Daar betaal je toch niet voor! Ik vind het echt ongehoord wat kpn doet. Wij willen gewoon betalen voor zilver zonder extra's of we gaan naar een andere provider. |
|
|
lucky72 |
Geplaatst op 03 February 2011, 11:22
|
Activiteit Berichten: 34 Lid sinds: 14 Oct 2009 |
in ieder geval geen huur gaan betalen je kan ze beter nog via marktplaats kopen. kost je een keer 50 euro |
|
|
thgiesen |
Geplaatst op 05 February 2011, 18:20
|
Activiteit Berichten: 11 Lid sinds: 26 Aug 2010 |
Ik heb al verteld over de stap terug van Goud naar Zilver. Blijkt vandaag dat we een groot aantal zenders niet meer hebben. Voorheen was het verschil tussen Goud en Zilver de HD kanalen en wat porno kanelen. Nu is dat dus anders. Alle paketten zijn veranderd em ook de snelheid van internet met ingang van 13 december jongst leden. Wij hadden eigenlijk het hele jaar goud moeten betalen maar nu we terug zijn gegaan naar zilver ga je ook over op de nieuwe voorwaarden. Dat is alleen niet verteld door de KPN klantenservice toen we de keus maakten. Nu vandaag werd me dat wel uitgelegd (duidelijk en prettige service medewerker) Ze kunnen me ook niet terug zetten op het oude pakket (zoals het was). Het blijft bizar in mijn ogen. Halverwege alle pakketten aanpassen, zender pakketten aanpassen, snelheid van internet aanpassen en opeens huur gaan vragen voor apparatuur waar voorheen geen sprake van was. We zijn echt compleet bij de benen genomen door KPN. En we zitten al 15 jaar bij ze. Bah, we hebben er echt een kater van. |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'tevreden of niet?', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Mobielnummer UK wordt niet herkent | KPN Mobiel Storing | : 2 | 30 Apr 2022 |
Tijdgebonden toegang configuren bij ExperiaBox V10 en UTP/RJ45 bekabeling (niet-draadloos) | Algemeen | : 7 | 06 Mar 2021 |
Kan app niet meer gebruiken | Hardware instellingen | : 8 | 02 Dec 2018 |
Netflix niet op beide TV's | Hardware instellingen | : 10 | 14 Aug 2018 |
Draytek Vigor2925 VPN (Lan to Lan) werkt niet | Algemeen | : 1 | 30 Oct 2017 |
Advertentie