obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
KPN Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » KPN Digitenne & Interactieve TV [IPTV] » KPN Televisie Storing
Geen televisie, meld alles hier.
 Onderwerp afdrukken
IPTV
bodem004
Ik heb zins circa 2 maanden IPTV van KPN. Het is mij opgevallen dat KPN iedere dag om circa 23.00 uur de DSL verbinding stopt en weer start. Dit is zeer vervelend daar je dan circa 20 sec. een stil staand beeld hebt. Weet iemand waarom dit om circa 23.00 uur gebeurd? Als het in de nacht gedaan zou worden dan heeft haast niemand er last van.
 
Sanchez999
ola,

KPN zet echt de verbinding niet iedere avond even uit om 23.00 uur. dit klinkt meer als iets in je eigen woning. denk bijvoorbeeld aan een alarm.

een alarm checkt vaak 1x per dag of het nog werkt en belt dan uit naar een centrale dit is vaak iedere dag hetzelfde tijdstip en dat zou het verklaren.

mocht je een alarm hebben dan zou je dit kunnen oplossen door een splitter te gebruiken.

hopelijk heb je hier iets aan
 
bodem004
Ik ben niet in het bezit van een alarm. Toen ik allen IPB had kwan het niet voor. Het is begonnen zins ik IPTV heb.
 
Sanchez999
nouja check ff of er niet iets is dat zou kunnen storen en anders zou je KPN kunnen bellen voor een lijnmeting. het kan zijn dat het probleem er misschien altijd al is geweest maar dat de onderbreking te kort was om he te merken.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'IPTV', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Hoe kan ik IPTV van kpn werkend krijgen? Hardware instellingen : 7 12 nov 2017
IPTV Windows 10 Hardware instellingen : 1 06 apr 2017
iptv instellingen kpn. Algemeen : 2 19 feb 2016
Erg technische vraag IPTV MultiPVC / MultiVLAN Algemeen : 21 15 feb 2016
Storing IPTV KPN via Wifi verbinding Philips 32PFL4258H Frequently Asked Questions : 5 17 apr 2015
Advertentie