Onderwerp bekijken
Geen telefoonverbinding, meld alles hier.
Mobielnummer UK wordt niet herkent
|
|
Eus18 |
Geplaatst op 14 April 2022, 15:44
|
Activiteit » Den Haag Berichten: 1 Lid sinds: 14 Apr 2022 |
Ik heb sinds begin dit jaar een onbeperkt bellen en dataabonnement bij KPN. Hierbij heb ik gekozen voor een nieuwe iPhone 13 en esim. Heb de gegevens van mijn oude toestel via draadloze transfer over gezet naar mijn nieuwe toestel. Nu wil een een kennis van mij bellen op zijn mobiele nummer in de UK maar dan krijg ik te horen dat het nummer niet herkent wordt!!! Als ik die bekende mij laat bellen zie ik dat nummer in mijn toestel staan en wordt het dus wel herkent. Als ik vervolgens op dit nummer druk krijg ik weer te hoeren dat het nummer niet herkent wordt. Heb het toestel ook al volledig uitgezet. Nummer op verschillende manieren ingetoetst maar zonder resultaat. Herkent iemand dit probleem en weet hoe dit op te lossen??? Ik hoor het graag. Gr. Eus |
|
|
KaPteiN |
Geplaatst op 30 April 2022, 20:40
|
Superbeheerder » In the cloud » 3e wolk » Alles-in-1 Instap » ExperiaBox V10 H369A » Asus RT-AC87U » Digitenne » Cisco Berichten: 484 Lid sinds: 15 Apr 2007 |
Kijk eens in je account bij KPN of je misschien bellen naar het buitenland hebt uitgeschakeld. Anders bel de klantenservice van KPN. |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Mobielnummer UK wordt niet herkent', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Tijdgebonden toegang configuren bij ExperiaBox V10 en UTP/RJ45 bekabeling (niet-draadloos) | Algemeen | : 7 | 06 Mar 2021 |
Kan app niet meer gebruiken | Hardware instellingen | : 8 | 02 Dec 2018 |
Netflix niet op beide TV's | Hardware instellingen | : 10 | 14 Aug 2018 |
Draytek Vigor2925 VPN (Lan to Lan) werkt niet | Algemeen | : 1 | 30 Oct 2017 |
Inloggen via persoomlijk IP adres en specifieke website niet mogelijk | KPN Internet Storing | : 14 | 25 Apr 2017 |
Advertentie