obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
Nummerbehoud vaste telefonie bij overstap van Pretium naar KPN
unknewn
Hallo,

Ik heb een oudere kennis die jaren geleden telefonisch gestrikt is door een verkoper van Pretium (die zich blijkbaar voordeed als KPN medewerker). Vervolgens heeft deze man maandelijks rond de 75 euro moeten betalen voor zijn vaste telefonie abonnement.

Nu wil ik hem terug naar KPN brengen en daar gewoon een 'BelVrij' abo nemen. Kpn kon me helaas niet helpen bij het opzeggen van het Pretium abonnement en het regelen van nummerbehoud. Inmiddels heb ik na en paar pogingen een opzegging bij Pretium voor elkaar; eind januari stopt zijn abonnement. Nu wil ik proberen om het bestaande telefoonnummer mee te nemen naar zijn nieuwe, nog af te sluiten, KPN abo maar volgens de helpdesk en een servicepunt medewerker is dit niet mogelijk.

Weet iemand misschien een manier om dit toch voor elkaar te krijgen? Het is geen doen voor die oude kerel om een nieuw nummer onder zijn contacten te verspreiden.

Thanks!
 
eogcnlGhost
Normaal gesproken kan de medewerker van het bedrijf waar je naar toegaat (dit geval KPN) een transpoort aanvragen voor nummer behoud.
Maar dan moet het bedrijf waar het nummer vandaan komt wel meewerken, zij moeten het nummer vrijgeven, doen zij dat niet dan zijn verdere stappen nutteloos.
JE BENT NOOIT TE OUD OM TE LEREN, MAAR WEL TE JONG OM TE VERGETEN

De meeste computerfouten komen voor tussen het toetsenbord en de leuning van de stoel.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Nummerbehoud vaste telefonie bij overstap van Pretium naar KPN', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Via WiFi naar vast netwerk WiFi : 1 05 mrt 2024
Van XS4ALL naar KPN? Algemeen : 2 11 mrt 2022
Experia box reset naar oude instelling Hardware instellingen : 13 10 okt 2021
omschakelen Experia V9 naar V10 Eigen netwerk : 6 16 dec 2018
ARV7519 ombouwen naar WiFi-repeater Routers : 23 13 jun 2018
Advertentie