obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Help de helpdesk! Dit onderdeel wordt gemodereerd door het KPN Webcare team!
 Onderwerp afdrukken
Gewoon weigeren om te helpen!!!!
Erwinup1
Ongelofelijk hoe ik behandeld word door jullie. Blijkbaar willen jullie mij weg jagen als klant!

Ik heb net gebeld met R**** L******* (naam bij mij bekend) van jullie 0800-0402 callcenter.

Mijn probleem is dat de firewalls uitgezet moeten worden om de Medion Nas Server te installeren
Eerst krijg ik een mail, waar ik niet verder mee geholpen word. Alles wat hierin staat had ik al geprobeerd en ik heb alle fora al uitgeplozen.

Dus ik kom tot de conclusie dat de Arcadyan ARV7519 niet de optie heeft om de firewall uit te zetten.

Nu zegt R****: "Ik mag u hierbij niet helpen." Stuur me dan een nieuwe experiabox: "dat mag ik niet doen, meneer"
Ik vraag hoe ga je me dan helpen. "U moet het op het forum zoeken". Ja maar daar kan ik niks vinden. "Ik kan niks voor u doen."

Mag ik dan je leidinggevende even spreken? R****: "Dat mag ik niet doen meneer". En nu? R****: "Ik kan niks voor u doen, meneer"http://kpn.gebruikers.eu/images/smiley/shock.gif

Dus ik doe een investering in een NAS Server en dan moet ik het maar uitzoeken? Zo jaag je je klanten toch weg naar een andere provider!
Ongelofelijk ik dacht dat KPN de klanttevredenheid aan het vergroten was......helaas, als ik niet geholpen wordt zijn jullie weer een totaalklant
kwijt voor het leven!

Dus hoe krijg ik deze server nu aangesloten? HELP HELP
 
eogcnlGhost
Hoi Erwinup1, even voor de duidelijheid, deze site is NIET van de KPN dus hier kan je ook geen blaam leggen dat je onbehoorlijk wordt behandeld door de KPN.
Deze site is wel voor mensen die KPN hebben en wij bieden graag hulp om je problemen proberen op te lossen, zo ver mogelijk, zo ver wij weten hoe dingen werken.

Voor je probleem hoef je je firewall niet uit te schakkelen, je hoeft alleen maar het volgende te doen en je probleem is opgelost: KLIK MIJ.
Die gegevens moet je invullen in je NAS, NAS even rebooten en klaar is Erwinup1.

PS: In de kleine lettertje van je overeenkomst met KPN staat ook iets over externe apparatuur aansluiten op de Experiabox.
Er wordt geen ondersteuning gegeven op apparatuur die je wilt aansluiten op de Experiabox doormiddel van UTP, WiFI en USB.
Meneer R L staat volledig in zijn recht, maar wanneer worden de voorwaarden (kleine lettertjes) gelezen bij het aangaan van een overeenkomst.
BTW, die regel staat bij elke provider onder de voorwaarden, het ligt er alleen aan hoe behulpzaam de medewerker is.
JE BENT NOOIT TE OUD OM TE LEREN, MAAR WEL TE JONG OM TE VERGETEN

De meeste computerfouten komen voor tussen het toetsenbord en de leuning van de stoel.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Gewoon weigeren om te helpen!!!!', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
weigeren vooruitspoelen met afstandsbediening Interactieve TV [IPTV] via ADSL2+ : 5 06 apr 2014
Smal beeld bij HD en breed bij gewoon??? Interactieve TV [IPTV] via ADSL2+ : 1 11 jun 2013
the Pirate Bay is gewoon bereikbaar via een ander adres KPN Nieuws : 1 31 mei 2012
Gewoon dik 10Mbit/sec onder wat ik zou moeten hebben Snelheid : 4 15 mei 2010
KPN belt gewoon niet terug Helpdesk : 9 11 mei 2009
Advertentie