Onderwerp bekijken
Interactieve TV is digitale televisie met interactieve mogelijkheden. ITV heeft een uitgebreid aanbod van tv- en radiozenders, films en informatiediensten. ITV heeft haarscherp beeld en perfect geluid.
Smal beeld bij HD en breed bij gewoon???
|
|
michael-013 |
Geplaatst op 11 June 2013, 17:52
|
Activiteit » Tilburg » Alles-in-1 Standaard » ExperiaBox V10 H369A » Interactieve TV Berichten: 2 Lid sinds: 19 Feb 2011 |
ik heb interactieve tv met 10 HD zenders.Maar vaak en vooral bij RTL 7 heb ik als ik op 707-HD kijk smal beeld,maar zet ik hem gewoon op 7 heb ik wel volledig beeld.Hoe kan dit?Graag uitleg,misschien heb ik iets verkeerds aangesloten?Heb snelle HDMI kabels ivm 3D tv.Heb de experiabox TG789.BVD |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Smal beeld bij HD en breed bij gewoon???', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Geen TV beeld gekoppelde router | KPN Glasvezel diensten | : 3 | 26 Sep 2017 |
Schokkerig beeld bij TV Kijken | KPN Glasvezel Storing | : 5 | 02 Jun 2017 |
Tablet met Android 4/ zwart beeld ITV online app | Interactieve TV [IPTV] via ADSL2+ | : 4 | 18 May 2017 |
Beeld bevriest in TV programmaoverxicht | KPN Televisie Storing | : 2 | 30 Nov 2016 |
Haperend / stilstaand beeld iTV | Helpdesk | : 7 | 22 May 2016 |
Advertentie