obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Interactieve TV is digitale televisie met interactieve mogelijkheden. ITV heeft een uitgebreid aanbod van tv- en radiozenders, films en informatiediensten. ITV heeft haarscherp beeld en perfect geluid.
 Onderwerp afdrukken
weigeren vooruitspoelen met afstandsbediening
jolanda31
Hallo, Ik heb programma's opgenomen, maar bij sommige series of programma's lukt het niet om bijv 7 min voor- of achteruit te spoelen. Ook lukt het dan niet om het programma op pauze te zetten. Het programma kan ik wel stoppen, om vervolgens weer terug te gaan naar mijn opnames.
Als ik een willekeurig ander programma selecteer kan het zijn dat de voor- of achteruit toets wel werkt. Bij het ene programma werkt deze functie dus wel en bij het andere niet. Het heeft niets te maken met de zender. Enige wat ik kan bedenken is dat het te maken heeft met de manier van opnemen.

Soms stel ik de opname zo in dat alle afleveringen (series) worden opgenomen. waar ik ook niet altijd van op aan kan. soms werkt deze functie ook niet. Weet niet wat ik anders doe dan bij de programma's die ik wel als serie kan opnemen.

Maar volgens mij zoek ik het te ver.... Think

Wie kan mij antwoord geven op hoe het kan dat je bij sommige programma's niet voor- of achteruit kan spoelen?

Bedankt voor jullie input.

gr, jolanda
 
bhrkschaaf
Dit hebben wij ook sinds gisteren. Al een oplossing gevonden?
 
jolanda31
Nee, nog niet. Bij ons gebeurde dit wel vaker, maar het is nu wel heel triest. Alle 3 programma's die we gisteravond hadden opgenomen daar kunnen we niet bij doorspoelen.

Las ook ergens een artikel dat bedrijven niet blij zijn met interactieve tv, omdat geelverlicht mensen juist bij de reclame gaan doorspoelen. Bedrijven denken/zeggen hier schade door op te lopen.
Misschien zit er een beveiliging op, zodat de consument niet meer kan doorspoelen.

Als de fout bij de KPN ligt hoop ik dat ze dit snel verhelpen!!!!

Laat de consument genieten van een mooie film zonder reclame. Consument betaald al genoeg voor het kijken naar de tv programma's

Gr
Jolanda
 
jolanda31
Hallo, dit kreeg ik via een prive bericht. misschien hebben jullie hier wat aan.

Het probleem is bij KPN bekend. Voor zover ik weet zit een nieuwe update op dit moment in een testfase.
Wat je op dit moment kan doen als je storing hebt is de tuner even resetten.
 
debster1984
Sinds kort heb ik dat ook.

Sommige programma's kan ik wel doorspoelen anderen weer niet.
Echt heeeel vervelend.

Ik hoop dat KPN of iemand hier snel een oplossing voor heeft.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'weigeren vooruitspoelen met afstandsbediening', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Gebruik KPN afstandsbediening Hardware firmware : 1 17 jun 2018
snelcode afstandsbediening Salora lcd2420fhdvx-wh Algemeen : 1 10 feb 2017
Afstandsbediening Interact TV en B&O Frequently Asked Questions : 2 26 dec 2014
Gewoon weigeren om te helpen!!!! Helpdesk : 2 22 sep 2014
Code afstandsbediening voor Silva-Schneider TV type LDT60-500HD Hardware instellingen : 1 03 mrt 2014
Advertentie