obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Help de helpdesk! Dit onderdeel wordt gemodereerd door het KPN Webcare team!
 Onderwerp afdrukken
Slechte service KPN
Vangoedehuizen
Ik ga naar de Primafoonwinkel om technische info te verkrijgen.
De beste man kan me die niet geven.
Wel maakt hij van de gelegenheid gebruik om te vragen of we digitale tv van KPN zouden willen hebben.
Na enig onderzoek blijkt dat KPN die op mijn adres niet kan leveren.

Wat de technische vraag betreft: een medewerker van kpn zou die middag tussen 18.00 en 20.00 bellen om de gewenste uitleg te geven.
Niet dus.
Een paar dagen wel een mailtje met de onzinnige mededeling dat we geen abonnement hadden op digitenne.
Alsof ik dat al niet wist.

De technische vraag is nog steeds niet beantwoordt.
Ook de twee mailtjes niet die ik stuurde.
Ja, ik ben klant van kpn maar ik voel me domweg schofterig behandeld.
 
istaff
Beste forum lid,

Ik onderstreep de bizarre service van KPN. Glas vezel pakket aangevraagd op 28 mei. Gisteren, (jawel 16 juli zou men installeren) komt de KPN niet opdagen. Service desk gebeld, gesproken met de heer Visser, absoluut geen invoelend vermogen, begrip of een helpende hand, de schuld lag niet bij KPN maar bij de glasvezel maatschappij. Maandag ochtend vrij genomen en de glasvezel heren zijn geweest in de middag geen KPN.Ben zelf gaan installeren met veel pijn en moeite. Ben vandaag naar KPN winkel in Hilversum geweest. Kunnen niets voor mij betekenen. Expliciet heb ik gevraagd naar de 1643 goedkope bel mogelijkheden. was allemaal geen probleem. Helaas vanaf vandaag niet meer mogelijk. Heeft iemand een oplossing om goedkoop met vezel naar oost europa en de VS te bellen.

Gr.

Istaff
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Slechte service KPN', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
slechte wifi verbinding op 1 PC WiFi : 4 18 jan 2018
Slechte verbinding + vreemd spectrum KPN Internet Storing : 9 11 aug 2016
Zeer slechte ervaring aanvraag verhoging internetsnelheid van 100 naar 500 mb Opleveringsproblemen : 6 08 mei 2015
Geen of slechte verbinding Whatsapp via WIFI Experiabox V9 WiFi : 7 14 feb 2015
Lijnfouten: afstand of slechte kabel? Snelheid : 15 08 dec 2014
Advertentie