Onderwerp bekijken
Geen televisie, meld alles hier.
O.a. Menu en TV-gids werken niet
|
|
Hello |
Geplaatst op 09 November 2011, 11:04
|
Activiteit Berichten: 2 Lid sinds: 09 Nov 2011 |
Al een week werkt o.a. het menu en de tv gids niet. Als ik op het knopje "menu" druk, gebeurt er niks. Als ik op "gids" druk, wordt het scherm zwart met alleen rechtsboven nog een stukje van de zender waar ik op dat moment naar kijk. Ik kan dus ook geen opnames meer bekijken o.i.d. Ik las een paar dagen geleden op de website van KPN dat het een storing was. Nu staat er echter dat er geen storingen zijn, maar ik heb het probleem nog steeds? Wat kan ik het beste doen? Alvast bedankt! |
|
|
cyberspace |
Geplaatst op 10 November 2011, 20:53
|
Activiteit Berichten: 3 Lid sinds: 24 Feb 2011 |
Bij mij hiep het om de tuner even van de stroom af te halen en weer opnieuw op te laten starten. gr cyberspace |
|
|
Hello |
Geplaatst op 11 November 2011, 16:59
|
Activiteit Berichten: 2 Lid sinds: 09 Nov 2011 |
Klopt, het is gelukt! |
|
|
Frederick |
Geplaatst op 19 April 2012, 12:50
|
Activiteit » Venlo » 5912JB » Topfield Single Tuner DVB TF60 » Digitenne Berichten: 1 Lid sinds: 19 Apr 2012 |
Al sinds ruim een ½ jaar heb ik problemen met de programmagids-functie van digitenne. Verkeerde tijden/dagblokken/programma's of ontbreken of er wordt helemaal geen programma getoond!!! Toen ik in juli 2009 met digitenne begon had ik helemaal geen problemen. Het lijkt nu steeds erger te worden! Enkele malen de service-desk gebeld --> recetten (hielp wel wat of even), volgens hen had het te maken met 'n fout in de (landelijke) software. Inmiddels (er zijn meer klanten met deze langdurige klachten) begin ik te vermoeden dat KPN niet in betere software wil investeren, waarschijnlijk omdat digitenne te weinig klanten heeft (te dure investering tegenover te lage opbrengsten). Daar recetten inmiddels geen enkele verbetering meer opleverd, besef ik dat ik (na 3 jr) over moet stappen naar de concurrent. Dit vind ik jammer want verder was ik content met digitenne. |
|
|
Henk2304 |
Geplaatst op 19 April 2012, 16:00
|
Expert » Noordoostpolder » Alles-in-1 Standaard » ExperiaBox V10 H369A » Interactieve TV Berichten: 331 Lid sinds: 31 Jan 2011 |
Ik heb digitenne via de insteekkaart. Daardoor wordt de gidsfunctie in de TV zelf afgehandeld. Gaat op mijn (Sony) TV boven goed, geen problemen met de opbouw van de gids. Opnemen kan dan weer niet, maar daar heb je volgens mij bij digitenne via een losse tuner ook een apparte tuner voor nodig met harde schijf.
L8r, Henk
|
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'O.a. Menu en TV-gids werken niet', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Mobielnummer UK wordt niet herkent | KPN Mobiel Storing | : 2 | 30 Apr 2022 |
Tijdgebonden toegang configuren bij ExperiaBox V10 en UTP/RJ45 bekabeling (niet-draadloos) | Algemeen | : 7 | 06 Mar 2021 |
Kan app niet meer gebruiken | Hardware instellingen | : 8 | 02 Dec 2018 |
Netflix niet op beide TV's | Hardware instellingen | : 10 | 14 Aug 2018 |
Draytek Vigor2925 VPN (Lan to Lan) werkt niet | Algemeen | : 1 | 30 Oct 2017 |
Advertentie