Onderwerp bekijken
Post hier al je vragen over de Hardware firmware.
Wat missen we allemaal met de Arcadyan ARV7519?
|
|
Moses 35i |
Geplaatst op 28 December 2010, 18:02
|
Activiteit Berichten: 99 Lid sinds: 07 Sep 2010 |
Wat missen we allemaal? Ik ben eens aan het pielen geweest en ja, worden door KPN helaas behandeld als een stel n00bies. De voor ons zo belangrijke opties om normaal games te kunnen hosten of uberhaubt te kunnen gamen (PS3 en aanverwante) ontbreken of zijn uitgezet in de firmware. Hierbij wat plaatjes waar ik de afgelopen uurtjes mee bezig ben geweest: Toch wel jammer. In de huidige staat is het modem kreupel... Gewijzigd door Moses 35i op 28 December 2010, 18:03 |
|
|
hezino |
Geplaatst op 29 December 2010, 13:24
|
Activiteit Berichten: 10 Lid sinds: 21 Dec 2010 |
Wablief ik zie hier in de plaatjes wat ik niet kan geloven Je hebt gewoon opties in intrusion detection en DMZ! waarom zou KPN ons niet toelaten om in die optiemenus te komen?? Dit is inderdaad jammer van KPN KPN LAAT ONS NOU GEWOON IN DIE OPTIES ZODAT WE RUSTIG KUNNEN GAMEN |
|
|
rbouwens |
Geplaatst op 07 January 2011, 20:19
|
Activiteit Berichten: 4 Lid sinds: 05 Jan 2011 |
Ja, echt wel... Hier staan opties die ik bij mijn ExperiaBox nog nooit gezien heb. Ook al werken ze niet... Wat is er zo geheimzinnig aan om dat allemaal af te schermen? We zijn niet allemaal met twee of meer linker handen geboren! Er zijn toevallig ook mensen met royale ervaring in de IT bij Ronald. |
|
|
Richh |
Geplaatst op 08 December 2011, 17:21
|
Activiteit Berichten: 2 Lid sinds: 08 Dec 2011 |
Inderdaad. Ik lees overal dat ik DMZ moet gebruiken of het maximum incomplete TCP/UDP sessions number moet verhogen. 2 opties die de EB dus niet ondersteund, en zonder dat kan ik dus NIET online gamen op mijn Nintendo 3DS. Als ik een handmatig IP in voer, staat hij niet in DCP Client log, klopt dit? |
|
|
henks |
Geplaatst op 21 February 2012, 08:50
|
Activiteit Berichten: 4 Lid sinds: 24 Nov 2011 |
ik heb ook sinds gister 20-2-2012 een arcardyan. na internet storingen en lagen internet snelheid. is het nu opgelost het zal ook deels in me ouden modum zitten (volgens KPN) de tg789vn. maar die werk prima. ik ben nu een beetje aan het ron kijken wat dit modem kan. en kwam hier op. en wat mij op valt is . ik vind dat u nog veel kan ik heb niet all je plaatjes bekeken maar het laste plaatje tabel extra's linker menu. ik zal even op noemen wat ik heb dan ben ik wat sneller klaar. om het maar zo te zegen ik heb het volgenden Password settings time settings Backup / restore Reboot UpnP USB heb ik en nieuwe model of zo of komt het dat hij toen ik m aan sloot dat hij direct de laste firme ware binnen haalt. ik vind het best wel vervelend dat kpn klanten beperken ik heb zelf geen ps3 maar mijn zoon klaagt want hij wilt er wel een. en hij leest dat het bijna on mogelijk is om online te komen. ik heb iets verstand van de netwerk apparaten maar niet zo veel als de meesten hier. maar weet wel dat als ik het zo bekijk dat ik een hoop functies mis. groet Henk S |
|
|
hardcorebarbiedoll |
Geplaatst op 31 December 2012, 17:56
|
Activiteit » ExperiaBox Arcadyan » avr7519 Berichten: 15 Lid sinds: 06 Jan 2010 |
functies die ik mis en makkelijk mogelijk zijn met dit modem: (excuus voor de techtaal)
|
|
|
dokrak |
Geplaatst op 31 December 2012, 18:23
|
Activiteit » haarlem » 2025 » Alles-in-1 Standaard » ExperiaBox TG787 » arv719 » Interactieve TV Berichten: 113 Lid sinds: 26 Nov 2012 |
Je zit op andere firmware als wat ik zit. Maar kort om het is een leuke boekensteun meer niet. |
|
|
hardcorebarbiedoll |
Geplaatst op 31 December 2012, 18:43
|
Activiteit » ExperiaBox Arcadyan » avr7519 Berichten: 15 Lid sinds: 06 Jan 2010 |
ik denk dat we op de zelfde firmware zitten hoor. Maar dit zijn graag functies die ik in een modem van KPN wil zien. |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Wat missen we allemaal met de Arcadyan ARV7519?', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
ARV7519 ombouwen naar WiFi-repeater | Routers | : 23 | 13 Jun 2018 |
sip server arcadyan vgv7519 | Eigen telefoon netwerk | : 31 | 28 Jun 2015 |
iRadio via AV Receiver met UTP gekoopeld aan eXperia Arcadyan box | KPN Glasvezel diensten | : 10 | 05 Oct 2014 |
Wanneer is er een firmware-update/upgrade voor de ExperiaBox V8 ARV7519 om FON te kunnen gebruiken? | WiFi | : 1 | 04 Sep 2014 |
WIFI Arcadyan VGV7519 & Engenius ECB350 | WiFi | : 14 | 07 Aug 2014 |
Advertentie