obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Help de helpdesk! Dit onderdeel wordt gemodereerd door het KPN Webcare team!
 Onderwerp afdrukken
Beloofde korting KPN niet ontvangen
Kiekie
Ik heb zojuist mijn eerste factuur van KPN InternetPlusBellen Extra + Interactieve TV ontvangen.
Normaal kost dit abonnement 50,- euro per maand, maar ik zou de eerste drie maanden slechts 40,- euro hoeven te betalen.

Jammer dat KPN dit op de site belooft en ook in de bevestigingsbrief naar mij, maar toch gewoon 50,- euro incasseert.

Wees gewaarschuwd, mensen!
Kiekie voegde bij, bestand:

Registreer en/of log in voor toegang tot deze bijlage.
 
Codemeister
In dat geval zou ik zeggen: terugboeken?
 
Sarge
Ik had het ook. De eerste 12 maanden 15 euro korting en k kreeg maar 5 euro korting.

Ik moest maar aantonen dat het anders was. Op de brief die ik gekregen had met de tarieven stonden geen kortingen verwerkt. Daarvoor was ik al gewaarschuwd door de klantenservice. Dit zou allemaal bij de eerste afrekening erop staan.

Nu stond in mijn kpnglasvezel online gelukkig wel de juiste info vermeld. Het zal dus uiteindelijk allemaal wel goedkomen.

Het schijnt ook dat ze een nieuw systeem hebben, dus daar konden wat problemen in liggen en dat zou na 2 maanden verholpen moeten zijn.

Het zijn geen schokkende bedragen en ik heb mijn gegevens correct, dus ik maak me nu nog geen zorgen. Dan maar wat later een verrekening.
Pluk een roos... pluk de dag... misschien dat je van KPN dan ooit nog een keer op de playstation mag... Wink
 
wfmdelepper
Op de eerste plaats: voor mij is dit alles nieuw. Heb nooit meegedaan aan een of ander forum. (ouder iemand 67 jaar). Ik weet ook niet of ik hier op mijn 'plaats' ben; excuses als dat níet zo is.

Het gaat eigelijk om twee zaken: de eerste: wat een crime om de klantenserv. te bereiken!! Je komt heel moeilijk bij die service. Je bent verplicht te bellen, dat doe ik niet uit principe of je moet 'langs KIM". Onvoorstelbaar wat een deceptie!

Ten tweede: ik heb altijd € 10,-. p/m betaald voor mijn 'bel onbeperkt' abonnement. (was en ben tevreden over mijn IPB-abo.) Nu moet ik sinds enige maande € 12,50 per maand betalen! Waarom? Ik ben net die grootgrutter, we moeten echt op de kleintjes letten! We, mijn vrouw en ik hadden gedacht om ook interactieve TV van KPN aan te schaffen, maar als dingen zo lopen doen we dat zeker niet; integendeel...(vul zelf maar in).

In elk geval: hartelijk bedankt dat ik mijn verhaal kwijt kon; het lucht op om wél een site te vinden waar je vragen neer kunt leggen!
wfmdelepper.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Beloofde korting KPN niet ontvangen', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Mobielnummer UK wordt niet herkent KPN Mobiel Storing : 2 30 apr 2022
Tijdgebonden toegang configuren bij ExperiaBox V10 en UTP/RJ45 bekabeling (niet-draadloos) Algemeen : 7 06 mrt 2021
Kan app niet meer gebruiken Hardware instellingen : 8 02 dec 2018
Netflix niet op beide TV's Hardware instellingen : 10 14 aug 2018
Draytek Vigor2925 VPN (Lan to Lan) werkt niet Algemeen : 1 30 okt 2017
Advertentie