obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Alle vragen m.b.t. de instellingen van de Hardware kun je hier stellen.
 Onderwerp afdrukken
Het KPN-arcadyan ARV7519 review ideeën topic
kpntester
Beste allen,

Ondanks mijn overstap naar Ziggo blijf ik nog steeds min of meer actief in de KPN community. Onlangs heb ik een Arcadyan Experiabox in handen gekregen. Zoals wellicht bekend was mijn plan lange tijd geleden om deze nieuwe Experiadoos grondig te testen en te reviewen.

Nu ik eindelijk na lange tijd toch aan een Arcadyan ben gekomen vraag ik mij af of er van jullie kant interesse is in een review. Zo ja, dan zou ik graag wat input van jullie willen hebben wat jullie eventueel getest willen zien (PS3/XBox kan ik helaas niet testen maar naar verluid werkt dit). Met jullie hulp ga ik dan is kijken wat ik er van kan bakken (mijn eigen vragen over deze nieuwe Experiadoos zal ik uiteraard ook verwerken).

Alvast bedankt voor het meedenken!
magnetra7
Gewijzigd door kpntester op 09 november 2010, 18:29
 
Codemeister
Ben alleen benieuwd naar of VPN werkt. Gebruik zelf nu de TG789vn maar binnenkort dus inderdaad ook Ziggo.
 
kpntester

Quote

Codemeister schreef:
Ben alleen benieuwd naar of VPN werkt. Gebruik zelf nu de TG789vn maar binnenkort dus inderdaad ook Ziggo.

Precies. Okee, heb het genoteerd voor je! Smile

Zijn er nog meer mensen? Eerlijk gezegd valt de interesse op dit forum mij een beetje tegen, iedereen lijkt het drukt te hebben met bijvoorbeeld Wireless dat weer is niet werkt. Niemand interesse in de Arcadyan?

Review komt er sowieso wel denk ik, maar wat input van jullie kant zou zeer welkom zijn ...
Gewijzigd door kpntester op 10 november 2010, 21:43
 
EmileKPN
Spelletje ben ik niet in geïnteresseerd. Wel in VOIP via een andere provider (betamax kloon), DMZ, eigen IP-range, poorten openzetten.... Verder kan ik nu nog niets bedenken.
 
hardcorebarbiedoll
Review/omschrijving/ervaringen ExperiaBox ARV7519 (arcadyan ARV7519)

alvast een begin...

als je wilt kun je me vragen om dingen uit te testen op mijn modem...of dezelfde fouten aanwezig zijn.

heb eventueel ook wel een aantal suggesties over waar de zwakke punten zitten in het modem.
 
kpntester

Quote

hardcorebarbiedoll schreef:
Review/omschrijving/ervaringen ExperiaBox ARV7519 (arcadyan ARV7519)

alvast een begin...

als je wilt kun je me vragen om dingen uit te testen op mijn modem...of dezelfde fouten aanwezig zijn.

heb eventueel ook wel een aantal suggesties over waar de zwakke punten zitten in het modem.

Het modem heb ik al hoor! Pfft

Tips zijn uiteraard welkom! Je kan mij een PM (persoonlijk bericht) sturen op dit forum.
 
JoepW
Ik krijg 'm vrijdag of maandag...
 
Cyberbot
hello Magentra7 bedoel je dat je die modem ook heb van KPN of ziggo?
is de protforwaring ok met dit modem? met de nieuwe firemware kan ik helemaal niks doen !!!
mijn PS3 werkt niet, mijn online games op pc ook niet mijn netwerk blue ray BD live ook niet !!!
wat moet ik met zo internet en modem
 
kpntester

Quote

Cyberbot schreef:
hello Magentra7 bedoel je dat je die modem ook heb van KPN of ziggo?
is de protforwaring ok met dit modem? met de nieuwe firemware kan ik helemaal niks doen !!!
mijn PS3 werkt niet, mijn online games op pc ook niet mijn netwerk blue ray BD live ook niet !!!
wat moet ik met zo internet en modem

Uiteraard van KPN. Maar goed, dat stomme kreng is al lang verhandeld met een vriend. KPN gebruik ik niet meer. Raad ik je ook aan Smile
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Het KPN-arcadyan ARV7519 review ideeën topic', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
ARV7519 ombouwen naar WiFi-repeater Routers : 23 13 jun 2018
sip server arcadyan vgv7519 Eigen telefoon netwerk : 31 28 jun 2015
iRadio via AV Receiver met UTP gekoopeld aan eXperia Arcadyan box KPN Glasvezel diensten : 10 05 okt 2014
Wanneer is er een firmware-update/upgrade voor de ExperiaBox V8 ARV7519 om FON te kunnen gebruiken? WiFi : 1 04 sep 2014
WIFI Arcadyan VGV7519 & Engenius ECB350 WiFi : 14 07 aug 2014
Advertentie