obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
KPN Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » KPN Digitenne & Interactieve TV [IPTV] » Programma aanbod
Welke zender wil je erbij hebben, of welke moet juist weg.
 Onderwerp afdrukken
blokkeren private Spice
ramsus
hallo forum gebruikers,

ik heb de pin code gewijzigd op mijn CA kaart, en dit ook ingevoerd om de adult zender te blokkeren met deze nieuwe code. Helaas heb ik met deze actie de blokkade weggehaald van Private Spice ( oftewel de zender vraagt niet meer om een pin code, maar laat gelijk de beelden zien).
hoe kan ik dit ongedaan maken? ik heb al een reset gedaan door de fabrieksinstellingen op te vragen. Het gevolg was dat ik de zenders opnieuw moest instellen, maar de blokkade van de adult zender was hiermee ongewijzigd.

wie heeft een tip?
 
guus
Je moet bij ouderlijk toezicht iets instellen.

FF gegoogled:

Wat is Private Spice, en kan ik dit blokkeren?
Private Spice is een erotiekkanaal (+18 jaar). U ontvangt Private Spice op alle aan het abonnement gekoppelde smartcards.

U kunt dit blokkeren door te bellen met het gratis telefoonnummer 0800-0576. Na blokkering kunt u het kanaal alleen nog schriftelijk opnieuw activeren via:
Digitenne van KPN
Antwoordnummer 5057
3000 VB Rotterdam

Het erotiekkanaal is standaard beveiligd met de pincode van de smartcard. Dit is standaard 1234. Pas dit zo snel mogelijk aan. Kijk in de handleiding hoe u de pincode verandert en/of uitzet.

Kijk dus even in de handleiding hoe het komt dat jij de pincode hebt uitgeschakeld.

 
ramsus
Kijk in de handleiding hoe u de pincode verandert en/of uitzet.

Hoi GUUS,
het probleem zit m in het uitschakelen van de pincode bij adult kanalen, wat ik schijnbaar gdaan heb! dit wil ik dus ongedaan maken, maar zie nergens how to, zelfs nadat ik terug ga naar de fabrieksinstellingen kun je zonder pincode op Private Spice komen. Voor mij maakt het niet uit, maar aangezien hier ook kinderen tv kijken......de codes staan op de simkaart, vandaar dat een reset van de set top box niets uithaalt.
Gewijzigd door ramsus op 14 december 2008, 20:21
 
guus
Ik heb er een plaatje van gemaakt.

Het is een .tiff bestand (Weet niet precies wat het is) maar je kunt het in ieder geval openen in windows als je er dubbel op klikt.

Je kunt het hier downloaden: http://rapidshare.com/files/173368307/AD-4243WebTopfieldSTGAW.tif.html
guus voegde bij, bestand:

Registreer en/of log in voor toegang tot deze bijlage.

Gewijzigd door KaPteiN op 14 december 2008, 23:17
 
KaPteiN
Heb het bestandje gedownload en als gif bestand bij de post van guus gedaan. Het origineel van guus is een tif bestand en is duidelijker.
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
ramsus
hoi guus, bedankt voor je post.
ik heb dus bij "volwassenheidsniveau" de pin ingevoerd voor Private Spice ( adult x)
hierdoor heb ik het kanaal toegankelijk gemaakt voor iedereen, dit wil ik weer herstellen naar de originele waarde ( voer pincode in om te kijken). hier zit mijn probleem.
de afbeelding die je hebt gekopieerd geeft aan hoe je volledig kunt blokkeren ( helpdesk KPN bellen)
of hoe je de zender toegankelijk kunt maken.
het lijkt erop dat ik de helpdesk moet bellen, of een nieuwe simkaart bestellen.

ramsus
 
ramsus
heb net de helpdesk gebeld, optie 1.
zij moeten inderdaad de pincode op afstand resetten. dat duurt een paar uur voordat de actie is uitgezet. ik zal vanavond de STB opnieuw opstarten met de fabrieksinstellingen.
verder meldde ik bij de helpdesk dat het beeld en geluid niet syncen met elkaar: geen probleem, ze sturen kosteloos een buitenantenne op. Ik zit precies tussen Arnhem en Doetinchem, beide masten zijn 17 km van mijn woning. Een buitenantenne zou de ontvangst verbeteren, en hierdoor audio en video weer synchroon lopen.
ik zal e.e.a. posten als de pin code weer werkt.
 
KaPteiN

Quote

ze sturen kosteloos een buitenantenne op


Dat is nog eens goede service! Grin
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
guus

Quote

KaPteiN schreef:

Quote

ze sturen kosteloos een buitenantenne op


Dat is nog eens goede service! Grin


Ja die had ik ook. Maar ik had hem niet meer nodig dus heb ik hem weer verkocht :p :p
 
ramsus
Helaas nog geen veranderingen........
de helpdesk zou een actie uitvoeren ( op afstand) zodat weer een toegangscode gevraagd wordt voor adult zender(s).
Morgen maar weer bellen.....
Ook heb ik de buitenantenne nog niet, maar dat geef ik tot na de feestdagen. wat betreft die pincode reset: er is mij toegezegd dat het dezelfde dag voor mekaar gemaakt zou worden, dus...
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'blokkeren private Spice', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
toegang blokkeren Routers : 3 11 okt 2016
iligaal blokkeren andere providers al opgelost? Thomson TG789vn Hardware firmware : 6 08 mei 2011
rode melding private spice KPN Televisie Storing : 6 02 jul 2010
private spice KPN Televisie Storing : 5 17 jun 2010
private spice KPN Televisie Storing : 2 12 jun 2010
Advertentie