obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
KPN Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » KPN Digitenne & Interactieve TV [IPTV] » KPN Televisie Storing
Geen televisie, meld alles hier.
 Onderwerp afdrukken
rode melding private spice
captavia
Als ik naar het kanaal van private spice ga krijg ik de melding: U heeft (nog) geen toegang tot deze tv zender.

Nieuwe klant: het kan 10 minuten duren voordat u toegang krijgt tot alle tv zenders van uw abonnement. na 30 minuten nog geen beeld? bel de servicedesk.
Bestaande klant: waarschijnlijk heeft de ontvanger lange tijd uit gestaan. Binnen 10 minuten krijgt u automatisch weer toegang. Na 30 minuten geen beeld? bel de servicedesk."

Ik maak sinds afgelopen weekend gebruikt van digitenne en de zender heeft het wel gedaan.

Heeft iemand een idee waar het aan ligt? of herkent iemand deze melding?

alsvast bedankt.
 
Giant2000
Je moet voor dit kanaal een extra code invoeren, 1234 dacht ik. Ik probeer het niet voor je uit, als je het niet erg vind.
 
captavia
het klopt dat je een extra code moet intoetsen maar dat heb ik reeds uitgezet. Hij heeft het ook nog gedaan toe ik de code ingetoetst heb.
 
drpcr
Heb even voor je gecheckt, sinds gisteren digitenne en de ontvanger in "x" modus (volwassen instelling o.i.d.), hier doet hij het gewoon....
 
captavia
Ik heb de instellingen ook op X modus staan maar toch doet hij het nogsteeds niet.

Bedankt voor alle reacties.

Als iemand nog een idee heeft hoor ik het graag.
 
captavia
Ik heb ondertussen een telefoontje met de servicedesk gepleegd. Zij vertelde me dat er nog geen contract was aangemaakt in het systeem en dat daarom de zenders 1 voor 1 uit zouden vallen. Het is ondertussen opgelost en werkt allemaal weer prima.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'rode melding private spice', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
beller krijgt steeds melding: in gesprek KPN Mobiel Storing : 2 01 mrt 2013
ZTE H220N , mogelijkheden van de rode "WAN" aansluiting ??? KPN met eigen modem/router : 2 18 feb 2013
Melding Zender niet beschikbaar KPN Televisie Storing : 3 10 mrt 2012
rode beeldweergave Algemeen : 1 23 dec 2011
Melding zender tijdelijk niet beschikbaar Interactieve TV [IPTV] via ADSL2+ : 6 24 aug 2010
Advertentie