obey-robots.txt
30 April 2017, 12:55
Navigatie
Ledenenquête
Tevreden met KPN?

Ja
Ledenenquête: Tevreden met KPN? Ja 37% [468 stemmen]
37% [468 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Tevreden met KPN? Nee 63% [808 stemmen]
63% [808 stemmen]

Stemmen: 1277
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 18 apr 2007
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord


Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
KPN Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Geen televisie, meld alles hier.
 Onderwerp afdrukken

rode melding private spice

captavia
Als ik naar het kanaal van private spice ga krijg ik de melding: U heeft (nog) geen toegang tot deze tv zender.

Nieuwe klant: het kan 10 minuten duren voordat u toegang krijgt tot alle tv zenders van uw abonnement. na 30 minuten nog geen beeld? bel de servicedesk.
Bestaande klant: waarschijnlijk heeft de ontvanger lange tijd uit gestaan. Binnen 10 minuten krijgt u automatisch weer toegang. Na 30 minuten geen beeld? bel de servicedesk."

Ik maak sinds afgelopen weekend gebruikt van digitenne en de zender heeft het wel gedaan.

Heeft iemand een idee waar het aan ligt? of herkent iemand deze melding?

alsvast bedankt.
 
Giant2000
Je moet voor dit kanaal een extra code invoeren, 1234 dacht ik. Ik probeer het niet voor je uit, als je het niet erg vind.
 
captavia
het klopt dat je een extra code moet intoetsen maar dat heb ik reeds uitgezet. Hij heeft het ook nog gedaan toe ik de code ingetoetst heb.
 
drpcr
Heb even voor je gecheckt, sinds gisteren digitenne en de ontvanger in "x" modus (volwassen instelling o.i.d.), hier doet hij het gewoon....
 
captavia
Ik heb de instellingen ook op X modus staan maar toch doet hij het nogsteeds niet.

Bedankt voor alle reacties.

Als iemand nog een idee heeft hoor ik het graag.
 
captavia
Ik heb ondertussen een telefoontje met de servicedesk gepleegd. Zij vertelde me dat er nog geen contract was aangemaakt in het systeem en dat daarom de zenders 1 voor 1 uit zouden vallen. Het is ondertussen opgelost en werkt allemaal weer prima.
 
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'rode melding private spice', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
beller krijgt steeds melding: in gesprek KPN Mobiel Storing 2 01 maart 2013, 21:45
ZTE H220N , mogelijkheden van de rode "WAN" aansluiting ??? KPN met eigen modem/router 2 18 februari 2013, 21:58
Melding Zender niet beschikbaar KPN Televisie Storing 3 10 maart 2012, 17:21
rode beeldweergave Algemeen 2 23 december 2011, 23:30
buiten gebruik melding KPN Telefonie Storing 1 30 oktober 2011, 14:17
Goedemiddag bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| eogcnlGhost00:48:10
| KaPteiN01:33:03
| rhdijck02:06:43
| Luke the Duke02:52:13
| monteurtje1 1 dag
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

07 april 2017, 17:20
goedemiddag, kan ik met 2 voip nummers op experia tegelijk bellen ?

01 februari 2017, 12:18
V10 modem KPN Mijn poorten zijn opeens allemaal dicht!!

20 januari 2017, 08:32
Wanneer gaat KPN eens 4K uitzendingen broadcasten?

01 januari 2017, 11:38
Gelukkig nieuwjaar iedereen

25 november 2016, 20:54
Re mijn eerdere meldingen: ook bij het uploaden doen zich onderbrekingen voor... IPadress: 86.95.29.215