obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
Door mij is dienstverening door KPN installatie-installateur besteld
ftthfan
Door mij is een schriftelijk bericht van aanvaarding opdracht levering triple play ftth door KPN ontvangen.
Volgens Kurtz & Claw in hun standaardwerk* 'Services Marketing' is het aan de leveranciers van hun producten 'dienstverlening'
hun klanten gedurende contactmomenten spontaan adequaat op de hoogte te houden van vorderingen en/of vertragingen in hun dienstverleningen.
*FYI Wiley Uitgevers 1997.

Die gedateerde bevestiging aanvaarding opdracht tot levering door KPN maakt 'een telefoontje naar KPN' overbodig.
Dit contract zet mij sinds half Augustus vast, dus heeft KPN meer belang bij een mij bindend contract dan bij de door mij daarin inhoudelijk opgedragen
spoedeisende (zsm) dienstverleningslevering Bronspakket .

KPN is aan Z. Onopgeroepen spontaan.

Mijn mening blijkt 'domweg verwachtingsvol zolang het ftth inpandige Glashart kastje observeren', waarin de gefuseerde glasvezel met,
volgens professionele metingen, 'fusie-verlies van slechts enkele procenten dB'.
 
boekbros
ja ja, helemaal duidelijk
 
ftthfan
Voor uw ideale duidelijkheidbeleving in uw begrippenwereld:

Doorgeefverlies IP vezel 0,85 dB
Doorgeefverlies Catv vezel 0,86 dB

Terwijl: "Met locatie Zus & Zo, kunt u mij een gecalibreerde ge-eigende meetsequentie door mijn vezelfusie sturen!?".

"Ik gebruikte mijn Furakawa vezelfusiewerktuig".

Daar ligt het mi niet aan.

Nog even en ik benader Mister KPN, CEO Eelco Blok.
 
boekbros
nee, dat snap ik wel. maar zonder context is dit bericht nogal of eigenlijk erg cryptisch
 
SirPeter
Is dit geschreven met google translate?
Ik denk dat ik het begrijp maar kunnen zoveel interpretaties op dat bericht worden losgelaten dat ik het niet zeker weet. Misschien inderdaad met context erbij.
 
ftthfan
Mijn context blijkt uit mijn KPN klantontevredenheid aangaande het feit en mijn situatie dat mijn Kerstpakket zonder uw hulpinzet een Bronspakket dreigt te worden.

"Het kan wel week 52 worden met uw Bronspakket.".

En dat de verplaatsbare KPN infocenters over GLASVEZEL ZICH BEHELPEN MET EEN NON-GLASVEZEL DEMONSTRATIE FACILITEIT.
"MIJN HEER, u zult er begrip voor opbrengen dat wij, KPN, niet voor elke wisselende standplaats een ftth glasvezelaansluiting kunnen faciliteren. Of niet soms!?".
Terwijl KPN er alles aan doet om het 'intangible' fenomeen dienstverleninglevering in het tangible (vatbaar voor begrip) Brons Pakket om te zetten,
vraag ik u waar mijn tracer#, of zo u wilt, mijn tracking# voor dat Bronspakket blijft.

Omdat ik MIJN BRONSPAKKET spoorloos oordeel.

Stuurt u mij maar een speurhond die mij mijn Bronspakket aanwijst door er nabij te gaan zitten.

Referentie:

http://eu.wiley.com/WileyCDA/WileyTitl e/productCd-0471180343,descCd-description.html

Nadat u dit boek uit de vorige eeuw en de inhoud daarvan u eigen gemaakt hebt praten wij verder over de snelst groeiende tak van marketing.

Waarom hebben wij anders een forum Romanum.

Voldoen aan klantenverwachtingen terwijl het geen geleverd pak is dat je aankan.

De tandarts die je niet kan helpen omdat jij er niet bent wegens 'inseparability' van dienstverlener en hulpvrager.
De voetbalwedstrijd die niet op jou wacht wegens 'perishability'. Weg is weg,
Een Bronspakket dat DHL niet vervoert, laat staan UPS.


Leg mij dat eens uit.
Of help mij mijn doel, sneller Internet, frustratievrij bereiken in uw aandrang tot inzet van uw gehele brandende empathieke inleefvermogen in mijn situatie.

Zie bovenstaand mijn context.
 
boekbros
kan dit niet stoppen??? hier is echt profi hulp gewenst.... zou toch geen brons(t)tijd zijn??
 
SirPeter
Misschien lukt het op deze manier:

U kunt thans betrachten uw spoorloos zijnde experiadoos ingaande van het contractstermijn zodoende die gesteld is in de hermaanse ontvangstbevestigingsdocumentatie weder te zien. Daarbij uitgaande dat de levering van het fiber opleveringsarbeid consumerende werkzaamheden voldaan zijn. Hetgeen een verhogende klanttevredenheid als resultaat biedt.

Mijnheer, mocht het voorgaande volbracht zijn aangaande het proces van dienstverleninglevering maar verzuimt te zijn door internet service provider die u wensbaar acht niet de experience doos door de UPS geleverd te zijn. Dan zal er via intermentarium de oortelefoon tehande te leggen om deinternet service provider op te attenderen de nog niet geleverd experience doos te doen toekomen.
 
boekbros
Kijk, SirPeter legt het voor de leek eenvoudig uitShock; Dit is klare en mannentaal. Of zou 'klare' met 'ouwe klare' vermengd zijn geweest?

Ga zo door, ga zo door en we kunnen hier ook nog eens lachenGrin
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Door mij is dienstverening door KPN installatie-installateur besteld', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Installatie KPN compleet Opleveringsproblemen : 3 26 aug 2019
SMS-berichten komen ten onrechte niet als tekstbericht door Eigen telefoon netwerk : 1 30 aug 2016
geen telefoon na installatie KPN compleet KPN Telefonie Storing : 8 21 dec 2015
Probleem bij installatie draadloze verbindingsset 200 plus KPN Televisie Storing : 6 15 jul 2014
Lijn leeg maken door KPN KPN Glasvezel diensten : 14 20 jun 2014
Advertentie