obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Geen telefoonverbinding, meld alles hier.
 Onderwerp afdrukken
geen telefoon na installatie KPN compleet
Wim49
Klacht over de lange duur:
Na installatie van KPN compleet pakket op 11 dec jl. Deze afspraak is gemaakt door KPN.
Tot op heden nog geen vaste telefoon verbinding. Had al jaren vaste/ADSL met KPN.
Na div. telefoontjes krijg ik nog geen antwoord wanneer dit probleem is opgelost.
Het zou een migratie probleem zijn.
 
eogcnlGhost
Hoi Wim, normaal gesproken heeft het maken van een compleet pakket niets te maken met je huis internet verbinding als je al ADSL had en nu nog steeds hebt.
Het is voor de KPN alleen een optie bijzetten in het systeem, dus een migratie is er niet.
Ik neem aan dat je nu ook KPN mobiel erbij hebt?
Of ben je ook van internet lijn veranderd, bijv naar glasvezel.
Dan is er wel een migratie proces en dan kan er zeker wel iets fout gaan.
Altijd maar 1 ding te gelijk veranderen, als dat werkt dan naar de volgende opdracht.
JE BENT NOOIT TE OUD OM TE LEREN, MAAR WEL TE JONG OM TE VERGETEN

De meeste computerfouten komen voor tussen het toetsenbord en de leuning van de stoel.
 
Wim49
Geen glasvezel. Alleen een Experiabox aangebracht en lijnen verdubbeld naar L1 en L2.
De dagelijks telefoontjes naar de helpdesk wanneer de klacht verholpen is?
De antwoorden zijn onduidelijk en het probleem blijft. Ook kunnen ziet tijdelijk doorschakelen naar mijn mobiel.
 
eogcnlGhost
Hoi Wim, het door schakkelen kan je helaas alleen nog maar zelf en het kan zelfs niet een meer via de Experiabox (helaas).
Soms is het zelfs makkelijker om gewoon even langs een KPN winkel te gaan en je verhaal daar uit te leggen, soms is het gewoon een computer probleem en kunnen ze het daar door op een knopje te drukken op lossen, terwijl de service/helpdesk van KPN allemaal moeilijke dingen doet volgens een vraag en antwoord lijstje in hun scherm.
Waar je uiteindelijk in een wachtrij komt te staan en na een paar dagen een monteur op de stoep hebt die ook niets kan doen om dat het een systeem probleem is.
JE BENT NOOIT TE OUD OM TE LEREN, MAAR WEL TE JONG OM TE VERGETEN

De meeste computerfouten komen voor tussen het toetsenbord en de leuning van de stoel.
 
Wim49
Inmiddels langs KPN winkel gegaan, ook daar konden ze mij niet echt helpen.
Alleen een boze email de organisatie insturen om het probleem op korte termijn te verhelpen/op te lossen.
Nu maar weer wachten en morgen maar weer een telefoontje plegen met de storings dienst.
Vindt dit wel een heel slechte service van KPN. Was er vanuit gegaan dat ze het projectje (KPN compleet) voor 11 december (de installatie data) hadden voorbereid.
 
eogcnlGhost
Hoi Wim, dan denk ik dat ik je ook niet echt verder kan helpen.
Het is maar even afwachten wat KPN gaat doen, laat even weten als het opgelost is wat het probleem was, dan kunnen we er misschien in de toekomst andere directer mee helpen.
JE BENT NOOIT TE OUD OM TE LEREN, MAAR WEL TE JONG OM TE VERGETEN

De meeste computerfouten komen voor tussen het toetsenbord en de leuning van de stoel.
 
Wim49
Vandaag 21 dec., nog steeds geen telefoon. wel elke dag contact met KPN helpdesk.
Het probleem wordt wel regelmatig "opgeschaald" naar hoger echelon. Maar tot op heden nog geen resultaat.
Het probleem is dat de experiabox geen telefonie gegevens ontvangt. Experiabox is al vervangen door KPN.Sad
 
eogcnlGhost
Als de Experiabox niets ontvangt dan ligt het aan KPN zelf en niet aan de Experiabox.
Dan moeten ze even de gegevens nakijken of ze toch niet die ene optie zijn vergeten of eventueel zelf op de optie "pauze" hebben gezet.
Dan ziet KPN zeg maar geen fout en je hoort geen geluid.
JE BENT NOOIT TE OUD OM TE LEREN, MAAR WEL TE JONG OM TE VERGETEN

De meeste computerfouten komen voor tussen het toetsenbord en de leuning van de stoel.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'geen telefoon na installatie KPN compleet', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Installatie KPN compleet Opleveringsproblemen : 3 26 aug 2019
Geen internet op wifi KPN Internet Storing : 10 29 nov 2018
Vaste telefoon DX800a Hardware firmware : 4 17 mrt 2018
Newsserver download via VPN geen verbindingen Algemeen : 8 14 jan 2018
Geen TV beeld gekoppelde router KPN Glasvezel diensten : 3 26 sep 2017
Advertentie