obey-robots.txt
21 Augustus 2017, 08:23
Navigatie
Ledenenquête
Tevreden met KPN?

Ja
Ledenenquête: Tevreden met KPN? Ja 38% [414 stemmen]
38% [414 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Tevreden met KPN? Nee 62% [685 stemmen]
62% [685 stemmen]

Stemmen: 1100
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 18 apr 2007
Steun ons
test
Voordeelcode: gebruikers2017 I-Telligent Usenet
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord


Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
KPN Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Geen telefoonverbinding, meld alles hier.
 Onderwerp afdrukken

geen telefoon na installatie KPN compleet

Wim49
Klacht over de lange duur:
Na installatie van KPN compleet pakket op 11 dec jl. Deze afspraak is gemaakt door KPN.
Tot op heden nog geen vaste telefoon verbinding. Had al jaren vaste/ADSL met KPN.
Na div. telefoontjes krijg ik nog geen antwoord wanneer dit probleem is opgelost.
Het zou een migratie probleem zijn.
 
eogcnlGhost
Hoi Wim, normaal gesproken heeft het maken van een compleet pakket niets te maken met je huis internet verbinding als je al ADSL had en nu nog steeds hebt.
Het is voor de KPN alleen een optie bijzetten in het systeem, dus een migratie is er niet.
Ik neem aan dat je nu ook KPN mobiel erbij hebt?
Of ben je ook van internet lijn veranderd, bijv naar glasvezel.
Dan is er wel een migratie proces en dan kan er zeker wel iets fout gaan.
Altijd maar 1 ding te gelijk veranderen, als dat werkt dan naar de volgende opdracht.
JE BENT NOOIT TE OUD OM TE LEREN, MAAR WEL TE JONG OM TE VERGETEN

De meeste computerfouten komen voor tussen het toetsenbord en de leuning van de stoel.


IK BEN NIET VAN KPN EN WERK OOK NIET VOOR KPN
Heb je een vraag? misschien staat je antwoord wel bij onze handleidingen.

5959566253
 
Wim49
Geen glasvezel. Alleen een Experiabox aangebracht en lijnen verdubbeld naar L1 en L2.
De dagelijks telefoontjes naar de helpdesk wanneer de klacht verholpen is?
De antwoorden zijn onduidelijk en het probleem blijft. Ook kunnen ziet tijdelijk doorschakelen naar mijn mobiel.
 
eogcnlGhost
Hoi Wim, het door schakkelen kan je helaas alleen nog maar zelf en het kan zelfs niet een meer via de Experiabox (helaas).
Soms is het zelfs makkelijker om gewoon even langs een KPN winkel te gaan en je verhaal daar uit te leggen, soms is het gewoon een computer probleem en kunnen ze het daar door op een knopje te drukken op lossen, terwijl de service/helpdesk van KPN allemaal moeilijke dingen doet volgens een vraag en antwoord lijstje in hun scherm.
Waar je uiteindelijk in een wachtrij komt te staan en na een paar dagen een monteur op de stoep hebt die ook niets kan doen om dat het een systeem probleem is.
JE BENT NOOIT TE OUD OM TE LEREN, MAAR WEL TE JONG OM TE VERGETEN

De meeste computerfouten komen voor tussen het toetsenbord en de leuning van de stoel.


IK BEN NIET VAN KPN EN WERK OOK NIET VOOR KPN
Heb je een vraag? misschien staat je antwoord wel bij onze handleidingen.

5959566253
 
Wim49
Inmiddels langs KPN winkel gegaan, ook daar konden ze mij niet echt helpen.
Alleen een boze email de organisatie insturen om het probleem op korte termijn te verhelpen/op te lossen.
Nu maar weer wachten en morgen maar weer een telefoontje plegen met de storings dienst.
Vindt dit wel een heel slechte service van KPN. Was er vanuit gegaan dat ze het projectje (KPN compleet) voor 11 december (de installatie data) hadden voorbereid.
 
eogcnlGhost
Hoi Wim, dan denk ik dat ik je ook niet echt verder kan helpen.
Het is maar even afwachten wat KPN gaat doen, laat even weten als het opgelost is wat het probleem was, dan kunnen we er misschien in de toekomst andere directer mee helpen.
JE BENT NOOIT TE OUD OM TE LEREN, MAAR WEL TE JONG OM TE VERGETEN

De meeste computerfouten komen voor tussen het toetsenbord en de leuning van de stoel.


IK BEN NIET VAN KPN EN WERK OOK NIET VOOR KPN
Heb je een vraag? misschien staat je antwoord wel bij onze handleidingen.

5959566253
 
Wim49
Vandaag 21 dec., nog steeds geen telefoon. wel elke dag contact met KPN helpdesk.
Het probleem wordt wel regelmatig "opgeschaald" naar hoger echelon. Maar tot op heden nog geen resultaat.
Het probleem is dat de experiabox geen telefonie gegevens ontvangt. Experiabox is al vervangen door KPN.Sad
 
eogcnlGhost
Als de Experiabox niets ontvangt dan ligt het aan KPN zelf en niet aan de Experiabox.
Dan moeten ze even de gegevens nakijken of ze toch niet die ene optie zijn vergeten of eventueel zelf op de optie "pauze" hebben gezet.
Dan ziet KPN zeg maar geen fout en je hoort geen geluid.
JE BENT NOOIT TE OUD OM TE LEREN, MAAR WEL TE JONG OM TE VERGETEN

De meeste computerfouten komen voor tussen het toetsenbord en de leuning van de stoel.


IK BEN NIET VAN KPN EN WERK OOK NIET VOOR KPN
Heb je een vraag? misschien staat je antwoord wel bij onze handleidingen.

5959566253
 
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'geen telefoon na installatie KPN compleet', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
VGV7519 Geen Remote Management?? Snelheid 5 10 juli 2017, 09:59
Wel interactieve tv geen internet. Helpdesk 2 10 maart 2017, 02:19
wel WiFi geen internet KPN Internet Storing 2 14 februari 2017, 16:32
Zie geen Duitse zenders Helpdesk 2 01 januari 2017, 10:00
Geen geluid op mijn tv via kpn kastje Interactieve TV [IPTV] via ADSL2+ 2 21 oktober 2016, 23:21
Goedemorgen bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| eogcnlGhost07:27:48
| KaPteiN09:34:33
| Lutz11:03:00
| Tucker12:06:32
| Cappo20:41:30
| jacobus5723:02:48
| johan1261 1 dag
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

20 augustus 2017, 09:17
Ik heb recht op 80 mb snelheid internet maar ik ontvang de helft mag dat nou zo maar

20 augustus 2017, 09:15
Ik heb recht op 80 MB snelheid internet maar ik ontvang de helft mag dat nou zo maar

30 juni 2017, 19:43
is het al bekend wanneer de HD opnames via de itv app te kijken zijn

29 juni 2017, 16:04
hallo is er ff hulp

07 april 2017, 17:20
goedemiddag, kan ik met 2 voip nummers op experia tegelijk bellen ?