obey-robots.txt
06 December 2016, 06:47
Navigatie
Ledenenquête
Tevreden met KPN?

Ja
Ledenenquête: Tevreden met KPN? Ja 36% [453 stemmen]
36% [453 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Tevreden met KPN? Nee 64% [809 stemmen]
64% [809 stemmen]

Stemmen: 1263
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 18 apr 2007
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord


Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
KPN Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken

tg787v en vpn en kpn die niet luistert

protokos
Hoi

het bedrijf is nu 21 dagen geleden verhuist met zo'n alle in 1 pakket van de kpn met adsl
voor de verhuizing werkte alles perfect maar na de verhuizing is het niet meer mogelijk om de vpn verbinding met de server te krijgen,
Vevolgens naar de klantendienst van de kpn gebeld , heel het riedeltje aangehoord en het antwoord was na uren gebeld te hebben, "we zullen er aan werken."

ik heb duidelijk vermeld dat het een bekend probleem is met dit modem en dat er een software update gedaan moet worden naar 8.2.T.4 ik heb er nu totaal 6 uur aan de telefoon gehangen , we zijn 4 modems verder.
Blijkbaar kunnen ze bij de kpn niet luisteren

misschien is er hier iemand van de kpn die wel de software kan update van het modem want ik wordt het een beetje zat om uren aan de telefoon te zitten en niet verder te komen.

mijn bedrijf heeft deze vpn nodig voor de buitendienst medewerkers, maar ik krijg het niet aan het verstand gepraat van de klantenservice

KPN mederwerkers help help help help
ik ben ten einderaad gewoon de modem flashen naar de 8.2.T.4 en klaar is het probleem dat moet toch niet zo moeilijk zijn.

Hopende op een helpende hand binnen de kpn.ShockShockShockShockShockShockShockShock
Administrator
Domus Finance.
 
TokkieTokkie
Gewoon een 780 regelen, die heeft er geen problemen mee
 
sambaman
Ik heb dit 3 maanden geleden laten doen en het was toen binnen een dag geregeld.
Ik heb het probleem aan de helpdesk doorgegeven en de tweede lijn helpdesk belde me terug dat de software
omgezet zou worden.

Ik vraag me dan ook af waarom ze in jou geval zo moeilijk doen,vreemde zaak.
Gewijzigd door sambaman op 13 april 2010, 23:30
 
protokos
hoi we zijn weer verder maar nog steeds geen software update,

erger nog het blijkt dat de zakelijke kpn adsl netwerk deze firmware niet heeft.
en volgens de 3e lijns zijn wij een test klant, want het kan niet werken volgens hun.

heeft iemand deze 8.2.t.4 firmware dan zet ik hem er zelf op.
stuur me dan even een pm


Wil.
 
SirPeter
Kan zijn dat het niet aan de firmware ligt. Je geeft zelf al aan dat er 4 andere modems zijn getest en ik ga aannemen dat het verschillende type modems waren.
Gewijzigd door SirPeter op 20 april 2010, 16:14
 
TokkieTokkie
protokos schreef:
hoi we zijn weer verder maar nog steeds geen software update,

erger nog het blijkt dat de zakelijke kpn adsl netwerk deze firmware niet heeft.
en volgens de 3e lijns zijn wij een test klant, want het kan niet werken volgens hun.

heeft iemand deze 8.2.t.4 firmware dan zet ik hem er zelf op.
stuur me dan even een pm


Wil.


Je hebt een zakelijke verbinding?

In dat geval kan je elk modem gebruiken wat je wilt, ik zou zeggen gooi die 787 aan de kant en hang er een cisco aan of iets dergelijks
 
protokos
zie zo, het is nu 5 mei ik heb na aanleiding van jullie antwoorden maar een andere modem genomen nl. een Draytek v2820N

modem, geinstaleerd en alles werkt, ook de vpn verbinding.

laatst belde de kpn op "meneer we kunnen u niet helpen, de software is nog niet vrijgegeven voor de zakelijke abonnementen."

Ik heb hem toen vriendelijk bedankt en dat er nu een andere modem instaat en alles werkt.

van mij mag deze lijst gesloten worden daar het van mij nu gedaan is met de kpn.
Alles werkt zonder hikups.

Als blijk van dank aan iedereen ( ook kpn, maar niet heus ) voor jullie ondersteuning om tot een oplossing te komen.
 
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'tg787v en vpn en kpn die niet luistert', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
SMS-berichten komen ten onrechte niet als tekstbericht door Eigen telefoon netwerk 1 30 augustus 2016, 10:40
Dagelijks/wekelijks opnemen - niet serie Interactieve TV [IPTV] via ADSL2+ 1 12 augustus 2016, 14:37
Inloggen op mijn KPN experia box v9 lukt niet Helpdesk 2 13 juni 2016, 12:57
vaste telefoonnummer verhuizen lukt niet KPN Telefonie Storing 4 09 februari 2016, 15:10
Netflix werkt niet meer via Experiabox V9 Frequently Asked Questions 3 31 januari 2016, 19:29
Goedemorgen bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| eogcnlGhost06:10:13
| KaPteiN10:30:02
| jan1914:16:10
| xwardox15:31:21
| MacDaddy 1 dag
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

25 november 2016, 20:54
Re mijn eerdere meldingen: ook bij het uploaden doen zich onderbrekingen voor... IPadress: 86.95.29.215

05 oktober 2016, 21:32
Probeer je site eens te pingen.

11 september 2016, 08:28
Hi Ik heb een experia box en een tv met alleen HDMI aansluitingen, vraag wat heb ik nodig om tv aan te sluiten? Heb denk ik een tv ontvanger nodig , kan ik ook ziggo op de experia box aansluiten?

28 juli 2016, 07:42
KPN heeft pas het abonnement met €2,50 verhoogt bij nog een verhoging zeg ik op

25 juni 2016, 12:34
portforwarding experiabox v10