obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
WiFi, draadloos internetten
 Onderwerp afdrukken
Windows 7 in combinatie met Experiabox
redlum89
Sinds enkele tijd heb ik windows 7 op mijn laptop geinstalleerd. Geen problemen met netwerken (modems) behalve de Experiabox (zilver). Met Vista heb ik hiermee nooit problemen gehad. Type laptop Aspire5520.
Software matig licht het niet althans niet aan Win.7 aangezien hij wel op andere netwerken draait.

Met Windows 7 is het nu dus helemaal raak, er is verbinding maar het is niet mogelijk websites zoals microsoft, rabobank, hyves, msn etc. te openen. Het enige wat wil is google, msn messenger en een beperkt aantal andere websites (met de nadruk op beperkt).

Voor dat men begint over de eventuele drivers van mijn netwerk kaart, deze zijn up tot date.
Andere netwerken draaien uitstekend.
Alle gegevens zijn handmatig ingevuld.
Alle wijzigingen zijn gecontroleerd in de ip config(cmd).
Pogingen tot nieuwe toewijzingen en resets van mijn kaart zijn gedaan, ook in cmd (renew en release).
Modem gegevens gewijzigd van personal 2 naar gewoon, maar toen kon ik er helemaal niet meer in (gegevens dus weer goed gezet).
Zonder Firewall geprobeerd.
Zonder virusscanner geprobeerd.
Met nieuwe virusscanner geprobeerd.
Met 2 andere browsers geprobeerd.
Beveiliging in mijn browser uitgeschakeld.
En het meest voor de hand liggende stekker uit en in is ook gedaan.

Het vreemde is dat ik na het door voeren van een wijziging wel goede verbinding heb voor +/- 30 sec. bijv. ipnr wijzigen.
Wie kan mij bevrijden uit dit dilema, ik wordt er niet goed van, ben radeloos. Heb al meerdere malen mijn laptop bijna uit het raam gegooid.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Windows 7 in combinatie met Experiabox', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Tijdgebonden toegang configuren bij ExperiaBox V10 en UTP/RJ45 bekabeling (niet-draadloos) Algemeen : 7 06 mrt 2021
Netflix in combinatie met een eigen router KPN met eigen modem/router : 13 07 jun 2020
Port forwarding experiabox v10 Routers : 4 28 feb 2019
Experiabox V10 en V10a Hardware instellingen : 4 23 jan 2019
Experiabox V10 USB aansluiting activeren Algemeen : 2 25 okt 2017
Advertentie