obey-robots.txt
04 December 2016, 15:20
Navigatie
Ledenenquête
Tevreden met KPN?

Ja
Ledenenquête: Tevreden met KPN? Ja 36% [453 stemmen]
36% [453 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Tevreden met KPN? Nee 64% [809 stemmen]
64% [809 stemmen]

Stemmen: 1263
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 18 apr 2007
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord


Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
KPN Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Help de helpdesk! Dit onderdeel wordt gemodereerd door het KPN Webcare team!
 Onderwerp afdrukken

KPN belt gewoon niet terug

Spin
Hier word ik niet goed van en ik vraag me af wat ik hier nog aan kan doen Angry

Lees en huiver..

Per 02 september 2008 sluit ik een Internet Premium abonnement bij KPN af

Op 07 oktober 2008 krijg ik een brief van KPN .. waarin ik overigens ineens een heel
andere achternaam heb maar wel zelfde adres en klantnummer heb.. dat ik KPN verzocht
zou hebben om mijn Internet Premium om te zetten naar een Interactieve TV abonnement
NIET DUS! Afijn na lang bellen.. verbinding werd steeds verbroken enz.. kosten met mobiel
bellen 43 euro.. zou deze Interactieve TV aanvraag gecanceld worden om de doodeenvoudige
reden dat ik die nooit en te nimmer besteld had! Vandaar waarschijnlijk ineens die andere
achternaam.. maar goed probleem opgelost zou je denken. NIET DUS!

Op 02 januari 2009 bekijk ik online mijn factuur en staat er op die factuur? Juist ja..
Interactieve TV periode 11 dec 2008 t/m 01 jan 2009 - 7,06 euro
Interactieve TV periode 02 jan 2009 t/m 2009 - 9,95 euro
Internet van KPN Premium periode 02 jan 2009 t/m 01 feb 2009 - 50 euro
.. een bedrag van 67,01 euro waarvan de Interactieve TV onterecht afgeschreven is!

Goed.. alles in een mail gezet en gestuurd naar KPN.
Op 06 januari 2009 krijg ik daar een reply op dat mijn vraag onder reactienummer 5460478 is
opgenomen en dat ik op 12 januari 2009 gebeld zou worden nadat dit uitgezocht was.
NOT DUS!

Fijn... ik weer de mail terug gestuurd waarom ik niet gebeld ben op de bewuste 12 januari
2009.. daarop kreeg ik weer een antwoord dat uit controle is gebleken dat mijn probleem
niet is aangekomen bij desbetreffende afdeling en dat mijn probleem opnieuw en nu onder
reactienummer 5494725 opnieuw uitgezocht zal worden en dat ik nu weer op 29 januari 2009
over dit probleem gebeld zal worden.
Droom lekker verder... word gewoon weer niet gebeld dus!

Mooi.. bel ik zelf voor de zoveelste keer maar weer eens zelf op 02 februari 2009 over dit
schandalige gedoe van KPN! Wederom word mij beloofd dat ik nu weer op 06 februari 2009
gebeld zal worden en nog steeds met reactienummer 5494725.
Uiteraard word ik op 06 februari 2009 weer niet gebeld door KPN!

Wel is op mijn nieuwe factuur van 02 februari 2009 uiteraard weer een bedrag van 9,95 euro
voor die Interactieve TV erbij afgeschreven! Dit is toch pure diefstal lijkt mij zo!

Juist... maar weer zelf bellen! Kost me onderhand bakken vol met geld met een mobiele
telefoon! Maarrrrrrrrrrr ik moet nog maar even geduld hebben en zal zo spoedig mogelijk
terug gebeld worden door KPN.

Afijn.. we zitten nu al op 20 februari 2009 en nog steeds ben ik nog niet terug gebeld.. na
vele beloftes van KPN! Ik vind dit ronduit schandalig en heb dan ook spijt als haren op mijn
hoofd dat ik met KPN in zee ben gegaan. Dit is toch niet normaal meer?
Behandeld men zo klanten?

Ik weet bij god niet hoe men daar bij KPN denkt en handeld maar dit ... nee dit is toch om
te huilen?

Als men van KPN in mijn account loert ziet men als enige contract Internet Premium staan en
toch schijnt het zoveel moeite te kosten om dit nu eens uit te zoeken .. vanaf 06 januari 2009
zijn ze dit al uit aan het zoeken!

Wat kan ik hier nu in hemelsnaam nog mee aan? Man, man, man, wat heb ik een spijt dat
ik bij KPN zit als klant Sad

Wie het weet mag het zeggen ..........Shock
 
ngein
Heb je al het gratis nummer 0800-0407 geprobeerd?
 
Spin
Thanks.. dat ga ik maandag proberen en ik hoop dat ik hier wat wijzer zal worden maar
het vervelende is dat ik nu al zo vaak gebeld heb en steeds word er gezegt.. mevrouw
u moet geduld hebben .. we maken er een aantekening van.. sturen het door... blablabla
maar er gebeurd gewoon niets Shock

Zijn nu al 6 weken bezig met uitzoeken en ben bang dat per 02 maart er weer wel vrolijk
die 9,95 aan InteractieveTV erbij afgeschreven zal worden.

Heb het gevoel dat ik gewoon zwaar in de maling genomen word onderhand en denk erover
om mijn rekening te gaan blokkeren voor KPN en zelf dan maar het abbo geld voor het
Internet Premium stort Angry

Uiteraard is volgend jaar heel KPN afgelopen en nooit meer iets van KPN.. uiteraard zullen
ze deze opzegging per aangetekende brief gaan krijgen!
 
kjellema
Helaas is KPN goed in het onterecht omzetten van abonnementen. Bij mij is het gebeurt in businesscenter Leeuwarden.
Bij mij loopt het nu misschien goed af, maar moest wel bij de helsdeuren wegkomen.

Lees mijn topic:
http://kpn.gebruikers.eu/forum/viewthread.php?thread_id=188
 
Spin
ngein schreef:
Heb je al het gratis nummer 0800-0407 geprobeerd?


Dat nummer is niet meer in gebruik Cool

Dit nummer wel.. 0800-0115 Grin
 
jostheboss
Via www.vraagalex.nl het volgende nr. ontvangen : 0800-0201557
 
Spin
Thanks... inmiddels gisteren weer gebeld maar ach.. weer hetzelfde verhaal Shock
geduld mevrouw.. geduld pfff Angry
 
vdrijver
Spin schreef:
Thanks... inmiddels gisteren weer gebeld maar ach.. weer hetzelfde verhaal Shock
geduld mevrouw.. geduld pfff Angry


Misschien dat de telefoon kapot is?
Fritzbox fon 7170,1 fonera + buitenantenne, 3 com 16 poorts 10/100 switch, xs4all only light 1/8 via kpn bitstream,voip via xs4all, 1 2003 server,3x pc ,1 asus eee pc en 1 laptop,conceptronic ch3snas + 2 x640 Gb ata 300/32 mb
 
Spin
Jaja... na eindeloos bellen,, mailen is mijn probleem nog steeds niet opgelost Shock

Wegens drukte blablabla... moet nog ff geduld hebben maar ondertussen schrijven
ze wel elke maand onterecht het abbo geld af voor Interactieve TV die ik niet heb Sad

Wat een bedrijf zeg.. je word gewoon vierkant in de maling genomen en ik kom echt
geen stap verder zo.... bah zeg wat moet je hier nu in vredesnaam mee aan Angry

Te gek voor worden toch.. 5 maanden en nog steeds niets uitgezocht Shock
 
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'KPN belt gewoon niet terug', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
SMS-berichten komen ten onrechte niet als tekstbericht door Eigen telefoon netwerk 1 30 augustus 2016, 10:40
Dagelijks/wekelijks opnemen - niet serie Interactieve TV [IPTV] via ADSL2+ 1 12 augustus 2016, 14:37
Inloggen op mijn KPN experia box v9 lukt niet Helpdesk 2 13 juni 2016, 12:57
vaste telefoonnummer verhuizen lukt niet KPN Telefonie Storing 4 09 februari 2016, 15:10
Netflix werkt niet meer via Experiabox V9 Frequently Asked Questions 3 31 januari 2016, 19:29
Goedemiddag bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| MacDaddy00:40:05
| xwardox02:10:01
| eogcnlGhost03:09:17
| KaPteiN05:39:27
| kvdb45 1 dag
| MrIggy 1 dag
| Anne49 1 dag
| HenkN 1 dag
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

25 november 2016, 20:54
Re mijn eerdere meldingen: ook bij het uploaden doen zich onderbrekingen voor... IPadress: 86.95.29.215

05 oktober 2016, 21:32
Probeer je site eens te pingen.

11 september 2016, 08:28
Hi Ik heb een experia box en een tv met alleen HDMI aansluitingen, vraag wat heb ik nodig om tv aan te sluiten? Heb denk ik een tv ontvanger nodig , kan ik ook ziggo op de experia box aansluiten?

28 juli 2016, 07:42
KPN heeft pas het abonnement met €2,50 verhoogt bij nog een verhoging zeg ik op

25 juni 2016, 12:34
portforwarding experiabox v10