obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
WiFi, draadloos internetten
 Onderwerp afdrukken
Nokia E75, WLAN connectie en Experiabox van kastje naar de muur
worldfire
hopen dat kpn er nu eindelijk wat aan doet sjezus Angry
 
mathijn75
Heb hetzelfde probleem. Mijn E75 doet het niet op mijn box, terwijl voorheen mijn E65 het wel deed.
Ik ga er nu maar serieus over denken een andere provider te kiezen.
 
ngein
Helaas blijkt uit bovenstaande alweer, dat je het kennelijk alleen redt als je persoonlijk mensen bij KPN kent. Dat is al tijden de praktijk daar. Die Jacob Middeldorp verdient zijn centen daar echt niet met het onderhouden van klantencontact......

Stel dat het me lukt om mijn 780 om te wisselen in een nieuwe 787, kan ik dan nog wel telefoneren? Ik lees nl ook her en der dat die 787 geen InternetplusBellen aan kan.
Wat zijn de ervaringen?
 
musicfreak
De 787 kan ook internetplusbellen aan hoor. Ik had ook problemen met de 780 i.c.m. een Nokia 5800. Ik heb nu dus de 787 en alles werkt perfect. Kan nu dus ook internetten met mobiel (WiFi). Ik hoop voor je dat je hem om kunt ruilen. Succes.
Gewijzigd door musicfreak op 14 november 2009, 21:13
 
Joster
Ok, ik heb precies hetzelfde probleem met mijn Nokia E72 (maakt niet zoveel verschil verder met de E75) die ik sinds afgelopen zaterdag in mijn bezit heb, kan niet via wlan op internet komen.

De oplossing lijkt de TG 787, maar ik heb juist de ST 780 gekregen als vervanger van de TG 787 die ik eerst had ontvangen omdat deze modem problemen geeft met verschillende laptop's (een XP, een Vista) op een draadloos netwerk. Ik ben hier verder geen leek in, dus heb met de 787 echt wel alles geprobeerd om beide laptops met wlan werkend te krijgen. Na veel heen en weer bellen en mijn uitleg dat het puur aan KPN ligt omdat met overige modems (Zyxell bij mijn ouders, Ziggo router bij vrienden) beide laptops wel gewoon via Wlan op internet konden. Zodoende dus de 780 gekregen (men gaf aan deze problemen te herkennen met de 787) en beide laptops doen het nu. Echter doet nu mijn E72 het dus niet! Iemand die hier wellicht een oplossing voor heeft?! Anders dan de 787?!
Gewijzigd door Joster op 16 december 2009, 11:27
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Nokia E75, WLAN connectie en Experiabox van kastje naar de muur', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Via WiFi naar vast netwerk WiFi : 1 05 mrt 2024
Van XS4ALL naar KPN? Algemeen : 2 11 mrt 2022
Experia box reset naar oude instelling Hardware instellingen : 13 10 okt 2021
Tijdgebonden toegang configuren bij ExperiaBox V10 en UTP/RJ45 bekabeling (niet-draadloos) Algemeen : 7 06 mrt 2021
Port forwarding experiabox v10 Routers : 4 28 feb 2019
Advertentie