obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
KPN Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » KPN ADSL & VDSL verbindingsproblemen » KPN Internet Storing
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
VPN verbinding met Thomson TG789vn
pietpieterson
Hallo Allemaal,
Ik heb sinds een paar dagen een Thomson TG789vn en ik probeer een VPN verbinding (sonicwall) met mijn kantoor op te zetten.
maar wat ik ook probeer het lukt niet, de helpdesk van KPN zegt dat niet tot hun service behoort om mij te helpen.
Kan hier iemand mij helpen?

Bedankt
Piet
Gewijzigd door pietpieterson op 16 mei 2010, 14:12
 
erikm
Hallo Piet,

Ik wilde vandaag weer eens vanuit thuis werken. Maar mijn vpn verbidning wordt om de 10 minuten verbroken. Heb gezocht op het forum, hoop gevonden. Uiteindelijk gebeld, wordt idd niet ondersteund. Heb gevraagd of ze me dat per mail willen melden. Dit was de reactie:

Naar aanleiding van ons gesprek op 17 mei 2010 stuur ik u deze e-mail.
U kunt beperkt gebruik maken van uw VPN verbinding door instellingen aan het modem (Thomson TG787).
Wij bieden de mogelijkheid gebruik te maken van deze verbinding, maar ondersteunen deze niet.
Voor servicevragen over de VPN verbinding kan het Service Center Glas u dus helaas niet verder helpen.
Hiermee hoop ik uw verzoek naar tevredenheid beantwoord te hebben.


De laatste zin doet 't hem wel :-( Ik zie maar 1 optie, andere provider... Dus dit zal waarschijnlijk mijn 1e en laatste post zijn op dit forum.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'VPN verbinding met Thomson TG789vn', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
WIFI verbinding Algemeen : 2 30 apr 2022
Verbinding valt regelmatig weg Algemeen : 2 09 feb 2021
slechte wifi verbinding op 1 PC WiFi : 4 18 jan 2018
vpn verbinding Hardware instellingen : 2 13 jan 2017
Experiabiox V10 lan connectie problemen internet verbinding Routers : 11 02 jan 2017
Advertentie