Onderwerp bekijken
Gebruik je een eigen ADSL(2+) modem/router, post hier je ervaringen.
Modemwaarden van Linksys WAG300N
|
|
Red Metal |
Geplaatst op 05 May 2010, 12:33
|
Activiteit » Oosterbeek Berichten: 20 Lid sinds: 28 Feb 2010 |
Weet iemand of het mogelijk is meer informatie uit een Linksys WAG300N modem te krijgen ? Dingen zoals Noise margin/Line attenuation/Output power , of iets wat er op lijkt ? De basis info die je met de webpage(s) van de modem krijgt zijn nogal karig . Enigste wat ik met google kon vinden is dat je met telnet de modem in moet , maar dat krijg ik niet voor elkaar . (Ook geen idee welke commando's ik dan zou moeten invoeren) Ik kan wel telnetten naar andere hardware , maar de modem zelf niet . Op het Linksys forum zelf staat al z'n vraag , onbeantwoord ... (De modem die ik van KPN/Planet in bruikleen heb is een speedtouch 510 , geen ADSL2+ dus , kan daar dus niet veel mee doen) Gewijzigd door Red Metal op 05 May 2010, 12:36 |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Modemwaarden van Linksys WAG300N', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
probleem met linksys wrt54g2 1 na update van adsl naar vdsl | Routers | : 1 | 16 Oct 2017 |
V10 en linksys EA6900 | Routers | : 2 | 10 May 2017 |
Werkt dit=Arcadyan ARV7519 via linksys router Xbox live | Hardware instellingen | : 7 | 03 Mar 2011 |
linksys wag120n geshikt voor internet basis? | KPN met eigen modem/router | : 4 | 09 Feb 2011 |
Linksys WAG120N en HetNet/KPN | Helpdesk | : 1 | 29 Jan 2011 |
Advertentie