obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
TV-ontvanger Motorola na herstart NIET op Ned 1
EAG
TV-ontvanger Motorola gaat na een herstart NIET op Ned 1.
Maar gaat direct in de standby stand.
Ik neem aan dat dit niet klopt.
Hoe los ik dit op en is de KPN op de hoogte van deze fout. => evenals de fout met de pincode in "Mijn info" en dan "Mijn pakketten" en "Mijn rekening"
KPN graag antwoord
 
Giant2000
Laat ik voorop stellen dat dit geen officieel KPN forum is, dus als je een reactie van KPN eist zal je je rechtstreeks tot KPN moeten vervoegen. Er lezen wel mensen van KPN mee en ik heb je pincode klacht ook al dooegestuurd. Meer kan je hier niet verwachten.

Over de herstart van de tuner: dit hangt af van wat je actie. Als je de tuner aan hebt staan en je doet een herstart dan zal deze op Nederland 1 komen. Heb je tuner in standby herstart of je doet een "software verwijderen" actie dan zal de computer na herstart in de standby stand komen.
 
EAG
Smile OK klopt, excuses
Vraag wordt afgesloten
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'TV-ontvanger Motorola na herstart NIET op Ned 1', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Mobielnummer UK wordt niet herkent KPN Mobiel Storing : 2 30 apr 2022
Tijdgebonden toegang configuren bij ExperiaBox V10 en UTP/RJ45 bekabeling (niet-draadloos) Algemeen : 7 06 mrt 2021
TV ontvanger software update december 2020 TV-setup boxen : 2 28 dec 2020
Kan app niet meer gebruiken Hardware instellingen : 8 02 dec 2018
4K ontvanger Hardware firmware : 2 28 okt 2018
Advertentie