obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
KPN Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » KPN ADSL & VDSL verbindingsproblemen » Snelheid
Vermeld afstand tot telefooncentrale en post je ADSL statistieken. Configuratiescherm, Geavanceerd, Statistieken, ADSL statistieken.
 Onderwerp afdrukken
verhoging tariefen
MULDERARNOLD
eerst was digi tv gratis zo ook 10 dagen terug kijken maar er moet nu €10.- betaald worden,eerst zieltjes winnen dan €ootjes vangen wat vinden we daar van
 
VriezeNet
Tja, had je kunnen weten, zo gaat KPN altijd te werk...
Gewijzigd door VriezeNet op 22 april 2010, 17:07
 
Dolledokus
Denk dat KPN eens wat vaker moet lezen hier,want echt er iets van geleerd hebben,dat lijkt niet zo!
Overigens vind ik dat dat wel voor meerdere firma`s geld hoor,niet alleen de KPN.
Essent das ook zo`n held,maar die zijn al een hoop klantjes kwijt.
Pas als het ze pijn gaat doen,dan word er pas iets gedaan.
Lijkt haast wel de politiek uit nederland hahaha,oak al ginne knip veur de neus werd.
 
MULDERARNOLD
Blij dat er meer mensen er zo over denken ben meteen bij andere profiders gaan kijken om prijs te vergelijken maar UPC heeft ook zijn
streken als je goed leest komt er in de kleine lettertjes €18.50 bij in de maand bij de meeste abonnementen!! alleen tele2 komt goed uit de bus
maar dan heb je weer maar voor één toestel TV ontvangst dus weinig lol in de slaapkamer,dan maar wachten op het glasvezelnet van amsterdam.
 
Giant2000

Quote

MULDERARNOLD schreef:
eerst was digi tv gratis zo ook 10 dagen terug kijken maar er moet nu €10.- betaald worden,eerst zieltjes winnen dan €ootjes vangen wat vinden we daar van

Digitale tv van KPN is nooit gratis geweest.
 
MULDERARNOLD
Zo is dat bij mij nooit overgekomen er werd mij ingelicht dat Ned 1,2,3 digi uitgezonden zou worden zonder bijkomende kosten dus een service
van de KPN als iTV gebruiker, zo ook in het begin toen kon je ook SBS terug zien gratis!!! bij programma gemist,en ik ben blij dat ik
niet op de aanbieding van 4mb naar 8 mb ben ingegaan A €10.00 p.m nu is dit ook gebeurd zonder dat het abonnemend is verhoogd
maar na dit mailtje zal er wel iets mee gebeuren want de heren van de KPN lezen dit ook mee!!
 
Dolledokus
En dat is nou net waar de mensen over vallen,want dat is misleiding,althans zo noem ik het dan,kan uiteraard niet voor anderen spreken.
Ze regelen het in mijn ogen altijd net zo,dat ze tegen de klant kunnen zeggen,maar in dat en dat kleine regeltje wat we "ooit" eens hebben vermeld aan u staat dat,dus helaas.
Gewoon op die manier worden een hele hoop dingen geregeld.
Probeer maar eens je garantie te claimen,daar lullen ze zich ook makkelijk onderuit als het ff kan.
De tijd van klant is koning verdwijnt met de dag meer en meer,het is gewoonweg schandalig.
Het volk bloed en er word niks maar dan ook niks aan gedaan.We mogen nog wat harder bloeden.
Tot het huilen is voor de maatschappijen dadelijk,dan piepen ze ineens anders en kunnen er wel dingen geregeld worden.
Als het kalf verdronken is dempt men de put!
Gewijzigd door Dolledokus op 25 april 2010, 11:55
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'verhoging tariefen', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Zeer slechte ervaring aanvraag verhoging internetsnelheid van 100 naar 500 mb Opleveringsproblemen : 6 08 mei 2015
na snelheid verhoging, lagere prestaties Snelheid : 8 25 jan 2011
tor adsl-extra na verhoging Snelheid : 3 07 jul 2010
Is er wel eens een snelheids verhoging? Snelheid : 1 28 mei 2010
Verhoging? Snelheid : 1 03 mei 2010
Advertentie