obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Problemen met KPN glasvezel, meld alles hier.
 Onderwerp afdrukken
KPN glasvezel -- Geen beeld op televisie
fancycode
Sinds 2e paasdag geen beeld meer op televisie :-(

Geen beeld, na verloop van tijd, wat flarden geluid.

Heb alles met cat5 kabel aangesloten, verbinding moet dus goed zijn. Geen foutmeldingen op mijn scherm, teletext en EPG doet het gewoon.

Heb al gebeld met de helpdesk, waar tegenwoordig ook al voor betaald moet worden. Is al de 5e keer sinds januari.

Reactie van de helpdesk is altijd hetzelfde, alles resettten als dat de problemen niet oplost zetten ze het door naar de 2e lijn. Daarna hoor ik niks meer. Heb dus ook geen idee of het de overige 4 keer is opgelost of dat het dan toevallig weer werkte.

Ik begin hier behoorlijk van te balen, ik heb voor een godsvermogen het goud pakket genomen maar tot nu toe heb ik alleen maar ellende.

Heeft iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen, de enige oplossing die ik nu nog kan bedenken is terug gaan naar Ziggo.

Edwin
 
Fiberdude
miss een domme vraag mijnerzijds, maar op hoe zownmaneir is de STB gereset?

dmv aan uit of is de software ook al opnieuw opgehaald?
FTTC/FTTH
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'KPN glasvezel -- Geen beeld op televisie', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
(WAARSCHUWING) Denk 2 x na voordat je kiest voor glasvezel van KPN KPN Glasvezel diensten : 4 19 dec 2019
Geen internet op wifi KPN Internet Storing : 10 29 nov 2018
Newsserver download via VPN geen verbindingen Algemeen : 8 14 jan 2018
Ervaringen glasvezel internet & TV KPN Algemeen : 2 22 nov 2017
Geen TV beeld gekoppelde router KPN Glasvezel diensten : 3 26 sep 2017
Advertentie