Onderwerp bekijken
Gebruik je een eigen ADSL(2+) modem/router, post hier je ervaringen.
Experiabox Gigaset SX552 Wlan DSL vervangen door kpn?
|
|
LG1 |
Geplaatst op 24 March 2010, 18:55
|
Activiteit Berichten: 90 Lid sinds: 24 Mar 2010 |
Beste mensen Ik vroeg mij af of de zilver grijze experiabox ooit al eens bij iemand is vervangen en of deze moet worden vervangen om de straks nieuwe snelheden betrouwbaar te kunnen halen. Deze box heb ik al JAREN.... en het is dan wel een adsl2 modem toch vraag ik mij af waarom er over gestapt is naar andere modems zo zie ik thomsom modems bij andere - ik had internet plus bellen maar nu heb ik trouwens internet only van kpn. de experia box is gewoon blijven hangen alleen het voip gedeelte is uitgevallen. iemand meer info over het verloop van de modems bij kpn en wat daar de zin van is. kan ik bijvoorbeeld bij kpn aangeven dat ik een nieuwer modem wil hebbem? |
|
|
swaggerboy |
Geplaatst op 13 June 2010, 22:34
|
Activiteit Berichten: 14 Lid sinds: 23 May 2010 |
VRAAG VOOR DE 780 |
|
|
KPNwebcare3 |
Geplaatst op 15 June 2010, 08:32
|
Official van KPN Berichten: 21 Lid sinds: 14 Jun 2010 |
Hallo, De zilveren experiabox hoeft niet specifiek vervangen te worden om de nieuwe snelheden te halen. Het is zo dat KPN overgestapt is naar een andere leverancier voor de modems vandaar dat dit nu Thomson modems zijn. Als het huidige (zilveren) modem correct werkt is er geen aanleiding om het modem te laten vervangen. Dit zal dan ook niet gebeuren, enkel als deze echt defect is. www.kpn.com/webcare
|
|
|
kpntester |
Geplaatst op 14 July 2010, 16:35
|
Activiteit Berichten: 206 Lid sinds: 26 Mar 2010 |
Hmm, bij mij heeft een monteur wel is een grijze meegenomen onder het idee van 'het is niet meer ondersteund'. Dat sloeg ook kant noch wal |
|
|
removeMe |
Geplaatst op 06 September 2010, 07:57
|
Activiteit Berichten: 32 Lid sinds: 01 Aug 2010 |
wees juist blij dat je geen speedtouch hebt en vooral die 780 niet.. een en al ellende |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Experiabox Gigaset SX552 Wlan DSL vervangen door kpn?', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Tijdgebonden toegang configuren bij ExperiaBox V10 en UTP/RJ45 bekabeling (niet-draadloos) | Algemeen | : 7 | 06 Mar 2021 |
Port forwarding experiabox v10 | Routers | : 4 | 28 Feb 2019 |
Experiabox V10 en V10a | Hardware instellingen | : 4 | 23 Jan 2019 |
Experiabox V10 USB aansluiting activeren | Algemeen | : 2 | 25 Oct 2017 |
Experiabox V10 | KPN Glasvezel diensten | : 6 | 10 Jul 2017 |
Advertentie