obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
interactive tv en digitenne
karolientje
ik heb nu interactive tv en wil een tweede aansluiting erbij van digitenne.(dat kan zonder een apart abonnement erbij van digitenne tot max 3 tv`s))
ik wil digitenne er bij kopen voor €50,00.
tebestellen via extra tv.maar daar heb je alleen de keuze om de tuner huren voor €4,00 permaand.
wel kan je een smartcard kopen voor €15,00, dan ben je overal van af.
al een paar maal met de helpdesk gebeld en ieder had een ander antwoordt. de èèn zegt dat je hem alleen erbij kunt huren anders zit aan een digitenne abonnement vast, de ander zegt jahoor, je kan hem er ook bij kopen zonder verdere abonnements kosten.
maar als je ergens anders een tuner koopt en bij kpn een smatcard heb je ook een tweede aansluiting. ik snap er niets meer van hoor.
ik vind het maar een onduidelijke en kromme bedoening .
weet iemand het goede antwoord hoe het nu werkelijk zit met die tweede aansluiting? voor ik aan nog een abonnement vast zit?

mvg
 
Tissot
Momenteel is bij Interactieve TV het gebruik van Digitenne gratis. Inderdaad KPN adverteert alleen maar met huur decoders. Kijk eens op Marktplaats voor een losse decoder of koop een TV met ingebouwde DVB-T ontvanger. Wellicht zijn er ook kaarten op Marktplaats te koop. Even een belletje naar KPN, kaartnummer doorgeven en klaar.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'interactive tv en digitenne', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Digitenne Algemeen : 2 22 nov 2016
EPG Digitenne loopt achter KPN Televisie Storing : 2 29 jan 2016
Geluid niet stabiel bij digitenne Tips en Truuks voor Digitenne en IPTV : 2 21 dec 2015
interactive TV met Akai Frequently Asked Questions : 2 10 nov 2015
digitenne Tips en Truuks voor Digitenne en IPTV : 4 14 mrt 2015
Advertentie