obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Vermeld model en beschrijf je tip of truuk!
 Onderwerp afdrukken
digitenne
knol
Voor de zoveelste keer zijn mijn samsung digitenne kastjse stuk. Ik kan de kastjes niet meer aan zetten. Wel zie ik aan de achterkant een lampje knipperen, hieronder staan de letters: S/PDIF. Ik gebruik de kastjes op slaapkamer en zolder. Verder heb ik interactieve tv van KPN.
Iemand enig idee wat er aan de hand kan zijn?
Alvast bedankt.
 
eogcnlGhost
Wat doet hij precies niet, geluid geven???
Als dat het geval is, dan is waarschijnlijk je kastje niet stuk maar staan je geluids instellingen niet goed.
Voor S/PDIF heb je een S/PDIF digitale kabel nodig en het appareaat waar je het op aansluit moet ook een S/PDIF ingang hebben.
S/PDIF vooral niet verwarren met een gewone tulp stekker (rood/zwart of rood/wit).
S/PDIF kan niet worden aangeloten met bijvoorbeeld 1 tulp stekker aan de ene kant en 2 aan de andere kant.

Als het wat anders is wat je kastje wel of niet doet, kan je dan wat specifieker zijn.
JE BENT NOOIT TE OUD OM TE LEREN, MAAR WEL TE JONG OM TE VERGETEN

De meeste computerfouten komen voor tussen het toetsenbord en de leuning van de stoel.
 
knol
Thanks. Nee het kastje doet helemaal niets. Als ik hem aan zet gebeurd er niets.
 
eogcnlGhost
Voeding misschien kapot. Heb je een voltage meter om te controleren of de spanning gelijk is aan wat er op de voeding staat.
Probeer een beetje mee te denken.
JE BENT NOOIT TE OUD OM TE LEREN, MAAR WEL TE JONG OM TE VERGETEN

De meeste computerfouten komen voor tussen het toetsenbord en de leuning van de stoel.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'digitenne', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Digitenne Algemeen : 2 22 nov 2016
EPG Digitenne loopt achter KPN Televisie Storing : 2 29 jan 2016
Geluid niet stabiel bij digitenne Tips en Truuks voor Digitenne en IPTV : 2 21 dec 2015
digitenne twintuner Frequently Asked Questions : 2 17 mrt 2014
Foutmelding Digitenne KPN Televisie Storing : 2 25 jul 2013
Advertentie