obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Problemen met KPN glasvezel, meld alles hier.
 Onderwerp afdrukken
Glasvezel enkele nadrukkelijke minpunten
bvanmarle
Hi All,

ben sinds enkele maanden gebruiker van Glasvezel (Enschede).
Tot nu toe redelijk tevreden, echter nog wel enkele punten waar ik moeite mee heb.
1Smile Het feit dat met een dergelijke snelheid KPN een modem meestuurt die alleen met b/g standaard is uitgerust en niet met de nieuwe n/draft!

Heeft iemand van jullie ervaringen met het aansluiten van een eigen modem/router?

2Smile Verder heb ik veel last van het wegvallen of helemaal uitvallen van internet. Met enige regelmaat ben ik het signaal (niet de draadloze verbinding) kwijt. Enigste remedie is om het modem even uit te schakelen en opnieuw op te starten.. meer gebruikers met dit probleem?

3Smile zoals het een goede introductie betaamd krijg je in beginsel een leuk pakket aan doeleinden. Inmiddels is Uitzending gemist terug geschaald en zijn de 4 HD kanalen die ik in het pakket had zitten er uit gehaald.. Als ik nu ook nog eens lees dat bellen per 01042010 kosten met zich meebrengt wordt ik daar niet vrolijk van!

Graag jullie ervaring..

Groeten
Bjorn
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Glasvezel enkele nadrukkelijke minpunten', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
(WAARSCHUWING) Denk 2 x na voordat je kiest voor glasvezel van KPN KPN Glasvezel diensten : 4 19 dec 2019
Ervaringen glasvezel internet & TV KPN Algemeen : 2 22 nov 2017
Over van KPN Glasvezel (met eigen router/switch) naar ADSL KPN met eigen modem/router : 2 08 mrt 2017
Experiabox V10 KPN Glasvezel en RT-N66U Eigen netwerk : 4 12 okt 2016
Geen dolby digital 5.1 via Glasvezel? Tips en Truuks voor Digitenne en IPTV : 20 30 sep 2016
Advertentie