obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
WiFi, draadloos internetten
 Onderwerp afdrukken
Draadloos en telefoon werken niet
nuclear898
Beste mensen,

ik heb problemen met de KPN Experiabox (Thomson TG789vn)
we hebben thuis een internet en bellen abbonnement van KPN.
Tot vandaag deed de telefoon het altijd maar kon ik nooit via draadloos connecten, wel via ethernet kabel. Ik heb geprobeerd het draadloos werkend te krijgen, dit lukte door de fabrieksinstellingen terug te zetten, het draadloos van b/g/n naar alleen b/g te veranderen en op mijn laptop een statisch ip adres in te stellen (192.168.2.5) en op de desktop ook (192.168.2.1). Hierdoor werkte het draadloos eindelijk na 3 uur wroeten maar nu gaat het telefoon lampje niet branden en werkt de telefoon niet. Ik heb een half uur gewacht maar hij ging nog steeds niet aan, toen ik daarna hem weer opnieuw opstartte, ging het telefoon lampje wél branden en kon ik naar mijn huisnummer bellen, alleen toen ging de experiabox uit zichzelf opnieuw opstarten en nu gaat het telefoonlampje helemaal niet meer branden, zelfs niet knipperen. ook doet nu ineens het wireless het niet meer. Ik zie het wel in de lijst met draadloze netwerken maar als ik connect en het wachtwoord opgeef, dan zegt ie vervolgens dat hij niet kan verbinden. Dus nu doen beide de telefoon en het draadloos het niet meer, maar internet via ethernet kabel wel.
Weet iemand een oplossing?
alvast bedankt
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Draadloos en telefoon werken niet', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Mobielnummer UK wordt niet herkent KPN Mobiel Storing : 2 30 apr 2022
Tijdgebonden toegang configuren bij ExperiaBox V10 en UTP/RJ45 bekabeling (niet-draadloos) Algemeen : 7 06 mrt 2021
Kan app niet meer gebruiken Hardware instellingen : 8 02 dec 2018
Netflix niet op beide TV's Hardware instellingen : 10 14 aug 2018
Vaste telefoon DX800a Hardware firmware : 4 17 mrt 2018
Advertentie