obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
Interactieve tv met telfort 20mb internet MOGELIJK???
hdeb
Hallo Ik heb een internet verbinding van Telfort 20mb

Nu wil ik graag interactieve tv van KPN is dit mogelijk met een Telfort ineternet abonnement?

Wie kan mij hier meer over vertellen?

Heb ik dan verplicht een experia box tg789vn een tv ontvanger heb ik al.

Ik hoor graag als iemand iets weet
 
SirPeter
Kan alleen als het ook een KPN internet abo wordt. Kan niet alleen interactieve tv van KPN.
 
hdeb
Okey want ik zit nog wel driekwart jaar aan telfort vast aangezien ik 1 jarig contract heb.

En voor interactieve tv kan je dus geen andere internet aanbieder hebben? HUm heel ingewikkeld dus

Want ik dacht als je dan z'n tv ontvanger had het niet zou uitmaken van wie je internet had. Zend deze internet dan geen interactieve tv ofzo door? Ik heb er dus echt geen verstand van hoor
 
Welpje
KPN Interactieve TV maakt gebruik van de ExperiaBox, welke je tevens nodig hebt voor Internet. Hierdoor kun je uitsluitend beide abonnementen afnemen.
 
hdeb
Okey want z'n experia box kan je ook wel tweedehands kopen dus dat zou geen probleem zijn.
 
ebroers
Telfort krijgt ook interactieve tv, nog deze zomer heb ik gehoord
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Interactieve tv met telfort 20mb internet MOGELIJK???', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
KPN DSL Signal Issue so no internet Opleveringsproblemen : 1 04 jun 2020
KPN DSL Signal Issue so no internet Helpdesk : 1 04 jun 2020
Heel erg traag internet..... KPN Internet Storing : 2 09 apr 2019
Geen internet op wifi KPN Internet Storing : 10 29 nov 2018
Internet opeens trager KPN Internet Storing : 5 04 jan 2018
Advertentie