obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
Vaak wegvallen interactive tv van KPN
BonheurII
Door het erg vaak uitvallen van de interactive tv van de kpn kijk ik de laatste tijd erg vaak via digitenne tv.
Maar waarom heb ik dan interactive tv.
Alles continu aan en uitzetten gaat me behoorlijk dwars zitten.
Zijn er meer mensen met deze soort moedeloze ervaringen.
En wat kan ik er aan veranderen op deze manier hoeft het voor mij niet meer.
 
guicher
Hi bonheurII,

Uit eigen ervaring weet ik dat de netwerkkabel welke tussen de EB en de ITV ontvangen van cruciaal belang is. Dus:

1. Gebruik je de bijgeleverde netwerkkabel(s)?
2. Zo niet, wat is de lengte van je netwerkkabel tussen de EB en de ITV ontvanger?

Ik had zelf een standaard netwerkkabeltje gebruikt, omdat de lengte van de meegeleverde kabel niet lang genoeg was. Ook ik kreeg toen veel last van storingen, happeringen e.d. Ondertussen alles vervangen met een 25 meter dubbel geisoleerde cat6 netwerkkabel. Sindsdien nagenoeg geen problemen meer gehad.

Hoop dat je hier wat aan hebt.

P.S.
CAT6 bekabeling is wel iets duurder dan de standaard CAT5, maar naar mijn gevoel wel het geld waard.

Gegroet

René
Gewijzigd door guicher op 19 januari 2010, 21:56
 
BonheurII
Rene,

Bedankt voor de reactie,alles is door een monteur van kpn aangelegd de lengte van de kabel is 7 mtr.
 
KPNwebcare2

Quote


Uit eigen ervaring weet ik dat de netwerkkabel welke tussen de EB en de ITV ontvangen van cruciaal belang is. Dus:

1. Gebruik je de bijgeleverde netwerkkabel(s)?
2. Zo niet, wat is de lengte van je netwerkkabel tussen de EB en de ITV ontvanger?

Ik had zelf een standaard netwerkkabeltje gebruikt, omdat de lengte van de meegeleverde kabel niet lang genoeg was. Ook ik kreeg toen veel last van storingen, happeringen e.d. Ondertussen alles vervangen met een 25 meter dubbel geisoleerde cat6 netwerkkabel. Sindsdien nagenoeg geen problemen meer gehad.

Hoop dat je hier wat aan hebt.

P.S.
CAT6 bekabeling is wel iets duurder dan de standaard CAT5, maar naar mijn gevoel wel het geld waard.


Klopt helemaal, bespaar nooit op de bekabeling. Dit is ook het belangrijkste onderdeel van Internet en TV.
www.kpn.com/webcare
 
RonaldH
waarom kreeg ik dan een defecte kabel erbij geleverd bij m'n pakket???


de kabel was toch te kort dus ik moest hem wel vervangen,maar is de bijgeleverde kabel dan van hoge kwaliteit??
een beetje vreemd, maar wel lekker
 
KPNwebcare2

Quote

Waarom kreeg ik dan een defecte kabel erbij geleverd bij m'n pakket???

Dat kan gebeuren, deze kunnen ze op de helpdesk zo omruilen.

Quote

de kabel was toch te kort dus ik moest hem wel vervangen,maar is de bijgeleverde kabel dan van hoge kwaliteit??

Als u de ethernetkabel en Scartkabel bedoelt wel ja.
www.kpn.com/webcare
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Vaak wegvallen interactive tv van KPN', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
interactive TV met Akai Frequently Asked Questions : 2 10 nov 2015
experia v8 werkt vaak niet KPN Glasvezel diensten : 4 06 feb 2013
interactive tv aansluiten Interactieve TV [IPTV] via ADSL2+ : 5 13 jul 2012
Wegvallen beeld en daarna geen geluid KPN Televisie Storing : 6 18 mei 2012
Vaak geen verschil tussen Instap en Standaard abonnement Snelheid : 2 04 apr 2012
Advertentie