obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Alle vragen m.b.t. de instellingen van de Hardware kun je hier stellen.
 Onderwerp afdrukken
Installatie vervangend modem noodzakelijk?
cobywestdijk
Na verhuizing installatiepakket InternetPlusBellen ontvangen en abonnement geactiveerd. Telefoon en internet (bedrade verbinding) waren al eerder door de monteur aangesloten op een Experia Box Thomson ST780wl (zwart) met de mededeling dat het basisabonnement telefoon/internet alleen nog overgezet moest worden naar InternetPlusBellen. Dit modem hadden we nog uit onze vorig(e) woning/KPN InternetPlusBellen abonnement die ik overigens heb vervangen door de vandaag ontvangen Experia Box TG78Gvn. Alles werkt prima, mijn vraag is alleen of het noodzakelijk is om deze nieuwe Experia Box te installeren via de bijgeleverde installatie cd-rom? Alles werkt nu namelijk goed en dat wil ik graag zo houden.

Bij voorbaat dank.
 
SirPeter
Nee, als het werkt dan hoeft de cd niet te worden gebruikt.
CD is alleen bedoeld om klanten te helpen met de installatie van internet. Daarnaast wordt het mail en internet assistent geïnstalleerd voor eventuele toekomstige mail en/of internet problemen.
 
cobywestdijk
Bedankt voor het snelle antwoord!
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Installatie vervangend modem noodzakelijk?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
V12 modem en nordVPN Snelheid Snelheid : 3 22 apr 2023
Installatie KPN compleet Opleveringsproblemen : 3 26 aug 2019
Airport extreme en kpn modem Algemeen : 2 24 mrt 2017
geen telefoon na installatie KPN compleet KPN Telefonie Storing : 8 21 dec 2015
analoge telefonie mogelijk met VDSL-modem? KPN met eigen modem/router : 10 19 dec 2014
Advertentie