obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
Eigen site en mail
smacklabs
Tot de overname van het net door kpn planet heb ik eigenlijk weinig tot geen problemen gehad. Ik heb eigen site en mail die door een emailadres (gebruikersnaam) een site aan kon hangen met een beperkte webruimte. Leuk voor beginnende sites of sites die niet zoveel bezoekers trekken. Een jaar geleden werd men in de gelegenheid gesteld om een eigen domeinnaam aan te schaffen, kosten nu 5 euro per maand. Ik heb toen www.dierenrouwkaarten.com aangevraagd en deze kwam te voorschijn als je de url intikte en werd dan vervolgens doorgerouterd naar http://home.hetnet.nl/dierenrouwkaarten (het net is nu planet). Op e.botter (gebruikersnaam) heb ik de site: labradorkaarten gezet. En zo heb ik er nog een paar. Tot een paar dagen geleden ging alles goed en nu gebeurt het volgende: op www.dierenrouwkaarten.com komt ineens de site van labradorkaarten!! Ik dus aan de bel eerst met het 0800 nr. deze konden mij niet verder helpen en ik zou terug gebeld worden. Dit is gebeurd maar ze kwamen er gisteren niet uit. Vanmorgen ben ik teruggebeld ik moest een ander (gelukkig gratis) nummer bellen 0800. Ik heb langer dan een half uur met iemand aan de telefoon gehangen die er ook niet veel van begrijpt, het enige is dat er een storing is geweest en dierenrouwkaarten voor mij geblokkeerd is! Er werd gesuggereerd dat de site wellicht door een ander in gebruik is genomen (niet dus). De man maar beweren dat de pagina wel te zien was, en ik maar uitleggen dat het niet dierenrouwkaarten maar labradorkaarten onder de naam dierenrouwkaarten isl Kortom de site is onder die naam voor niemand bereikbaar. Hij is wel bereikbaar onder http://home.kpn.nl/dierenrouwkaarten/ alleen weet niemand dat behalve ik, het is immers de bedoeling dat de site is op te roepen via de domeinnaam? Ook kan ik niets meer doen via mijn eigen ftp maar wel met het programmaatje van kpn. En verder de naamsverandering, ook dat is niet echt klantvriendelijk te noemen alle url.s van het net zijn veranderd, ik ben ongeveer 1000 keer bekend met mijn sites en die staan nu overal als 'dode linken". In ieder geval kan de medewerker me niet helpen en gaat het weer naar een andere afdeling en niemand weet of en wanneer het weer goed komt, ik heb wel en storingsnummer gehad, kan ik waarschijnlijk elke dag bellen om te vragen wanneer de problemen zijn opgeslost. Wie o wie weet het antwoord=
 
Hollaar
Hoewel ik je niet verder kan helpen, wil ik je wel even laten weten dat ik ook sinds vandaag problemen ervaar met eigen site en mail.

Ook ik kan momenteel niet inloggen met mijn programma (Dreamweaver) om mijn website aan te passen. Navraag leerde ook mij dat mijn account van eigen site en mail is geblokkeerd. Over het waarom en hoe dit op te lossen heeft niemand bij KPN een antwoord.

Ik word er over terug gebeld...

 
KPNwebcare2
Beste "Hollaar",

Op dit moment is er een verstoring van onze dienst "ftp". Het probleem wordt zo spoedig mogelijk opgelost.
www.kpn.com/webcare
 
Hollaar
Beste Stef,

Dank voor de snelle reactie.

Vanmorgen weer geprobeerd en alles werkt weer naar behoren!

 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Eigen site en mail', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Netflix in combinatie met een eigen router KPN met eigen modem/router : 13 07 jun 2020
mail adres Planet Internet : 1 02 apr 2019
Mail versturen van mobiel wat van een ander provider is Algemeen : 3 20 aug 2017
Mail offline Helpdesk : 5 26 apr 2017
Over van KPN Glasvezel (met eigen router/switch) naar ADSL KPN met eigen modem/router : 2 08 mrt 2017
Advertentie