obey-robots.txt
23 Januari 2017, 15:42
Navigatie
Ledenenquête
Tevreden met KPN?

Ja
Ledenenquête: Tevreden met KPN? Ja 36% [460 stemmen]
36% [460 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Tevreden met KPN? Nee 64% [812 stemmen]
64% [812 stemmen]

Stemmen: 1273
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 18 apr 2007
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord


Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
KPN Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Help de helpdesk! Dit onderdeel wordt gemodereerd door het KPN Webcare team!
 Onderwerp afdrukken

Klantenservice haalt stekker er uit

TransAction
Na het verzoek aan de klantenservice om een dubbele facturatie te stoppen, voor adsl KPN Extra heeft men gekeken welk abonnement we gebruiken, en het andere opgezegd. Helaas blijkt ook onze e-mail account daarmee uitgeschakeld, alleen uitgaand werkt momenteel nog. Nadat we contact hebben opgenomen met de klantenservice zegt men dat er niks aan te doen is en we moeten wachten......

Een soortgelijk probleem heb ik in juli gehad, na een verzoek om meer bandbreedte, waarbij men doodleuk de stekker er uit trok en het VIER weken duurde voordat alles weer draaide....

Kortom, I'm not amused.

Iemand een soortgelijke ervaring en oplossing?

Update!!!
net gebeld door KPN, na bezoek aan primafoon winkel.
1) 1 account is nu opgeheven
2) facturen worden gecrediteerd
3) Helaas kan het mail account niet direct weer worden geactiveerd....... Moet over een week bellen, dan duurt het nog een week voordat het mailadres weer gebruikt kan worden!

Wordt vervolgd
Gewijzigd door TransAction op 19 november 2009, 16:50
 
TransAction
Update!

Enkele aliasen van mail account doen het weer.
Schijnt te maken te hebben dat we nog een .wxs account hebben.
 
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Klantenservice haalt stekker er uit', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
klantenservice??! Helpdesk 5 03 mei 2013, 20:43
Nieuw abbo haalt snelheid niet Snelheid 14 12 juli 2012, 20:36
Klantenservice / facturering...diep triest! KPN Glasvezel diensten 5 03 juli 2011, 14:57
Doorbraak bereikt bij Klantenservice KPN Glasvezel Algemeen 1 03 juli 2011, 14:47
Klantenservice is een lachertje!!! Opleveringsproblemen 9 07 april 2011, 20:06
Goedemiddag bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| eogcnlGhost< 5 mins
| KaPteiN02:45:56
| anger00403:34:54
| koolen5703:42:59
| nobeldesign19:59:29
| wvdberg22:30:42
| Ricardojoosen 1 dag
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

20 januari 2017, 08:32
Wanneer gaat KPN eens 4K uitzendingen broadcasten?

01 januari 2017, 11:38
Gelukkig nieuwjaar iedereen

25 november 2016, 20:54
Re mijn eerdere meldingen: ook bij het uploaden doen zich onderbrekingen voor... IPadress: 86.95.29.215

05 oktober 2016, 21:32
Probeer je site eens te pingen.

11 september 2016, 08:28
Hi Ik heb een experia box en een tv met alleen HDMI aansluitingen, vraag wat heb ik nodig om tv aan te sluiten? Heb denk ik een tv ontvanger nodig , kan ik ook ziggo op de experia box aansluiten?