obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
 Onderwerp afdrukken
Klantenservice haalt stekker er uit
TransAction
Na het verzoek aan de klantenservice om een dubbele facturatie te stoppen, voor adsl KPN Extra heeft men gekeken welk abonnement we gebruiken, en het andere opgezegd. Helaas blijkt ook onze e-mail account daarmee uitgeschakeld, alleen uitgaand werkt momenteel nog. Nadat we contact hebben opgenomen met de klantenservice zegt men dat er niks aan te doen is en we moeten wachten......

Een soortgelijk probleem heb ik in juli gehad, na een verzoek om meer bandbreedte, waarbij men doodleuk de stekker er uit trok en het VIER weken duurde voordat alles weer draaide....

Kortom, I'm not amused.

Iemand een soortgelijke ervaring en oplossing?

Update!!!
net gebeld door KPN, na bezoek aan primafoon winkel.
1) 1 account is nu opgeheven
2) facturen worden gecrediteerd
3) Helaas kan het mail account niet direct weer worden geactiveerd....... Moet over een week bellen, dan duurt het nog een week voordat het mailadres weer gebruikt kan worden!

Wordt vervolgd
Gewijzigd door TransAction op 19 november 2009, 16:50
 
TransAction
Update!

Enkele aliasen van mail account doen het weer.
Schijnt te maken te hebben dat we nog een .wxs account hebben.
 
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Klantenservice haalt stekker er uit', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
klantenservice??! Helpdesk : 5 03 mei 2013
Klantenservice / facturering...diep triest! KPN Glasvezel diensten : 5 03 jul 2011
Doorbraak bereikt bij Klantenservice KPN Glasvezel Algemeen : 1 03 jul 2011
Klantenservice is een lachertje!!! Opleveringsproblemen : 9 07 apr 2011
Basta haalt grap uit met Telecom provider Mobistar Algemeen : 1 13 jan 2011