KPN Gebruikers Groep voor hulp en informatie over de diensten van KPN, Planet Internet of HetNet. Andere internet provider forums vindt u op www.gebruikers.eu.
nadat het overstappen naar internetplusbellen niet lukte via de telefoon,
moeten wij dit wijzigen via mijn KPN-> mijn shop.
echter, als wij hierop klikken krijgen wij de foutcode:1000
hoe is dit op te lossen?
De foutcode 1000 heb ik al ruim 3 weken, ik heb na mijn aansluiting dus nog steeds geen extra mailboxen aan kunnen maken, moet je raden hoe mijn huisgenoten dit vinden.......
Heeft iemand een idee hoe dit opgelost kan worden, KPN heeft al 2 keer toegezegd dit te fixen binnen 2 dagen, echter tot op heden niks!!
Er is een verschil tussen MijnKPN voor InternetPlusBellen (of Surfen&Bellen) en de eigen gemaakte gebruikersnaam voor ADSL of vaste net (PSTN of ISDN).
Voor het gedeelte van InternetPlusBellen moet dit opgelost zijn.
Is dit niet zo laat het weten via onze helpdesk: 0900-0244.
Als het voor alleen internet of vaste net (pstn of isdn) niet opgelost is bel dan ook even. Een medewerker gaat dan een mailadres geven, waarheen gemaild kan worden om het probleem op te lossen.
Is sinds vandaag "ineens" opgelost, kan nu dus meerder email adressen aanmaken, echter dit gaat op de een of andere manier niet goed.
Ik heb nog 3 huisgenoten die allemaal hun eigen mail moeten hebben, zonder dat dit in mijn mailbox komt