obey-robots.txt
20 September 2018, 07:46
Navigatie
Advertentie
data-full-width-responsive="true">
Ledenenquête
Tevreden met KPN?

Ja
Ledenenquête: Tevreden met KPN? Ja 38% [419 stemmen]
38% [419 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Tevreden met KPN? Nee 62% [685 stemmen]
62% [685 stemmen]

Stemmen: 1105
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 18 apr 2007
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord


Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
KPN Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken

foutcode 0x800CCC0F

Truckexperience
Ik gebruik KPN mail, Windows10, Microsoft 365, Outlook 2016, computer met vaste verbinden en telefoon en tablet beide Samsung met Wifi en 4 G. Als ik een mail via mijn computers verstuur dan krijg ik de meldcode )x800CCC0F dat de verbinding met de server is onderbroken. Vanaf dat moment ontvang ik in Outlook geen mails meer, maar is betreffende mail wel verzonden. Echter in KPN Webmail krijg ik wel mails binnen. Als ik een mail naar mijn eigen adres stuur staat die wel op Webmail. Ook ontvang ik hem op mijn tablet en telefoon wanneer deze zijn ingesteld op 4G en niet op WiFi. Vervolgens is het afwachten wanneer de mails binnenkomen via KPN Mail. De ene keer na 30 minuten, de andere keer na 4 uur etc. De foutcode is dan even weg en komt na een volgende actie direct weer naar voren. Alle partijen KPN, Microsoft en Norton hebben de zaak uitgebreid onderzocht maar staan voor een compleet raadsel.
Ik heb ook een Gmail account en daar komt alles direct binnen, ook als ik via kpnmail.nl heb verzonden.
Ik ben ten einde raad. Wie kan mij helpen? dit loopt al vanaf september 2016!!!!!
Ps. Iedereen bij KPN heeft enorm zijn best gedaan om te helpen, maar ook daar komt men er niet meer uit.
 
data-full-width-responsive="true">
eogcnlGhost
Je bent niet de enigste, zo zijn er nog een paar 1000 met dit probleem.
Ik heb gehoord dat het niet aan de windows versie of E-mail programma ligt.
Waar het wel aan ligt kan KPN zelf ook niet vertellen.
Ik zelf zou ook graag zien dat het opgelost werd.
Ik gebruik mijn KPN mail gewoon niet meer.
JE BENT NOOIT TE OUD OM TE LEREN, MAAR WEL TE JONG OM TE VERGETEN

De meeste computerfouten komen voor tussen het toetsenbord en de leuning van de stoel.


IK BEN NIET VAN KPN EN WERK OOK NIET VOOR KPN
Heb je een vraag? misschien staat je antwoord wel bij onze handleidingen.

5959566253
 
Truckexperience
Beste allemaal,
Het is inmiddels 15 september 2017. Ik heb nogmaals Microsoft geraadpleegd. Maar niemand weet de oplossing voor mijn probleem.
WIE KAN MIJ HELPEN
 
eogcnlGhost
Dat is niet fijn dat het bij jouw nog niet is opgelost.
Mijn KPN mail doet het gewoon weer.

Instellingen:
inkomende server: pop.kpnmail.nl
uitgaande server: mail.kpnmail.nl

De imap gaat het zeker niet doen, altans bij mij stopt hij ermee, maar zoals boven werkt het prima.
Laat maar weten of het bij jou voor een oplossing heeft gezorgt.
JE BENT NOOIT TE OUD OM TE LEREN, MAAR WEL TE JONG OM TE VERGETEN

De meeste computerfouten komen voor tussen het toetsenbord en de leuning van de stoel.


IK BEN NIET VAN KPN EN WERK OOK NIET VOOR KPN
Heb je een vraag? misschien staat je antwoord wel bij onze handleidingen.

5959566253
 
Truckexperience
Inmiddels hebben Microsoft wederom mijn PC op afstand gecontroleerd op fouten en instellingen. Alles is in orde.
Ook hebben we Norton beveiliging verwijderd. Dit gaf geen verbetering. Inmiddels weer geïnstalleerd.
Vandaag een expertmonteur van KPN op bezoek gehad. Hij heeft alles doorgemeten, de lijnen, de router, de afstellingen en instellingen. Alles helemaal in orde.
Zijn conclusie is dat het aan de Server van KPN moet liggen en dat ook gerapporteerd.
Waarom vertelt KPN niet eerlijk dat er problemen zijn met de Kpnmail servers.Stress
Een raar fenomeen waar ik ook tegenop gelopen ben is dat mijn KPNmailbox 27% gevuld (ca. 270Mb) terwijl ik totaal nog geen 2 Mb aan mails in mijn box heb staan.
 
eogcnlGhost
Ik zou niet weten waarom KPN dat niet verteld, wij zijn de KPN niet.
Maar zoals je het nu verteld zou ik bijna zeggen dat het toch aan je pc ligt, een cache probleem van een TEMP folder of zoiets.
Heb je het wel eens getest op een andere PC, is die daar ook voor 27% gevuld.
Zoja, dan zou ik zeggen OK, KPN server probleem > zo nee, dan ligt het aan je pc.

Wij kunnen alleen maar suggesties geven, of het daadwerkelijk een oplossing geeft is nooit zeker.
JE BENT NOOIT TE OUD OM TE LEREN, MAAR WEL TE JONG OM TE VERGETEN

De meeste computerfouten komen voor tussen het toetsenbord en de leuning van de stoel.


IK BEN NIET VAN KPN EN WERK OOK NIET VOOR KPN
Heb je een vraag? misschien staat je antwoord wel bij onze handleidingen.

5959566253
 
Truckexperience
Ik heb mijn Webmail box gecontroleerd op een andere PC(laptop) en op mijn Samsung Note3. Ook hier geeft mijn KPN Webmail box aan dat 276,5 MB wordt gebruikt terwijl ik niets in mijn mailbox meer heb staan.
 
eogcnlGhost
Ik denk dat dit het proberen waard is:

KLIK MIJ

Bijlages blijven opgeslagen terwijl de mail is verwijderd.

Ik weet voor de rest ook niet hoe de link tussen outlook en de KPN server gekoppeld is, normaal zou je denken, hier weg is daar weg.
Maar je weet maar nooit.
Wie niet probeert, wie niet wint.
JE BENT NOOIT TE OUD OM TE LEREN, MAAR WEL TE JONG OM TE VERGETEN

De meeste computerfouten komen voor tussen het toetsenbord en de leuning van de stoel.


IK BEN NIET VAN KPN EN WERK OOK NIET VOOR KPN
Heb je een vraag? misschien staat je antwoord wel bij onze handleidingen.

5959566253
 
Truckexperience
Beste KPN gebruikersgroep lezers,
Mijn probleem is opgelost. Ik werd door een e-mailspecialist van de KPN storingsdienst opgebeld en gaf mij door dat hij een soortgelijk probleem onlangs was tegengekomen.
Hier bleek het IP-adres geblokkeerd te zijn. Hij heeft voor mij onderzocht of mijn probleem ook daardoor werd veroorzaakt. Dat bleek het geval te ziin en gaf mij door dat je dat kan controleren op "Blacklist.kpnmail.nl".
Inderdaad bleek dat mijn IP adres meerdere keren geblokkeerd is (geweest) omdat er vanaf mijn IP adres meerdere inlogpogingen zijn gedaan op de mailbox. Het totaal aantal inlogpogingen vanuit dit IP adres gedurende de genoemde tijd lag boven de ingestelde drempelwaarde.
Hun advies was om alle apparaten computers/laptops/tablets/smartphones te controleren of het wachtwoord correct staat ingevoerd.
Ik heb voor alle zekerheid eerst alle wachtwoorden vernieuwd zodat ik gedwongen werd om alle devices opnieuw in te stellen.
De enige waar ik problemen had, en nog heb is mijn Chromecast . Dit was waarschijnlijk ook mijn probleem. Ik heb die gereset en die kan dus geen kwaad meer doen. Ik moet alleen even uitzoeken hoe hem weer beveiligd kan installeren.
Ik ben de e-mail specialist van de storingsdienst van KPN dankbaar voor zijn actie.
Het bevreemd mij alleen dat niemand bij KPN eerder op dit idee gekomen is. Dat zou mij gigantisch veel uren en telefoontjes gescheeld hebben.
MISSCHIEN ZOU HET EEN IDEE ZIJN DAT HET ABUSETEAM DE KLANT MIDDELS EEN MAILTJE OF SMS-BERICHT LAAT WETEN DAT ZIJN IP-ADRES GEBLOKKEERD IS !!!!

Groeten en bedankt voor jullie reacties,
 
eogcnlGhost
Het is goed om te horen dat de oplossing toch is gekomen en dat alles nu weer werkt.

Je idee, is een goed idee.
Maaaaaaaaaar dat zou je beter op het orginele KPN forum kunnen plaatsen, sinds zei wel ideeën binnen KPN kunnen opnemen.

Iedergeval jij hebt weer mail en je kan weer lekker je gang gaan.
JE BENT NOOIT TE OUD OM TE LEREN, MAAR WEL TE JONG OM TE VERGETEN

De meeste computerfouten komen voor tussen het toetsenbord en de leuning van de stoel.


IK BEN NIET VAN KPN EN WERK OOK NIET VOOR KPN
Heb je een vraag? misschien staat je antwoord wel bij onze handleidingen.

5959566253
 
data-full-width-responsive="true">
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'foutcode 0x800CCC0F', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
foutcode 31 Planet Internet 1 31 maart 2014, 22:27
foutcode 3015 KPN Glasvezel Storing 1 15 februari 2014, 16:04
Foutcode 14 dhcp probleem KPN Televisie Storing 1 23 oktober 2012, 21:18
uitgaande mail foutcode 550 5.7.1 Eigen netwerk 6 27 december 2010, 01:45
mijnKPN foutcode:1000? Helpdesk 7 02 december 2009, 12:23
Goedemorgen bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| KaPteiN00:20:51
| Lehkamp00:39:05
| eogcnlGhost08:56:29
| Tjitse3809:25:18
| Opadikkiedik12:09:18
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

13 september 2018, 19:50
dhcp

19 augustus 2018, 13:44
zte [oorten

28 oktober 2017, 14:16
Bij ADSL wel en bij glasvezel niet. ADSL adverteert met de maximaal haalbare snelheid.

20 augustus 2017, 09:17
Ik heb recht op 80 mb snelheid internet maar ik ontvang de helft mag dat nou zo maar

20 augustus 2017, 09:15
Ik heb recht op 80 MB snelheid internet maar ik ontvang de helft mag dat nou zo maar