obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
DVS1200 buiten gebruiken
Roel
Wanneer ik mijn tv onder de overkapping via een DVS1200 wil gebruiken gaat dat even goed ( soms 5 of 10 minuten). Na enige tijd gaat het lampje op rood en krijg ik een foutmelding over de internet verbinding.
Heb in huis nog in DVS in de meterkast en bij andere TV. 2 andere tv’s zijn bekabeld.
Wanneer ik DVS set van buiten binnen gebruik (zelfde en an andere stroomgroep) heb ik geen probleem.
Buiten zit hij in een dubbelstopcontact wat maar enkel gebruikt wordt.
Stappen plan KPN doorlopen, geen oplossing.
Heeft iemand enig idee wat ik hieraan kan doen?
 
KaPteiN
En als je de dvs in de meterkast omwisselt met de dvs die je voor buiten gebruikt?

Hoe langer de elektriciteitsdraden hoe storingsgevoeliger het word en ook de snelheid gaat omlaag.

Soms wil het wel eens helpen om de dvs andersom in het stopcontact te doen, dus ondersteboven.

Je kunt ook eens kijken welke apparaten op de groep die je buiten gebruikt aangesloten zit en die (als dat gaat) met de stekker uit het stopcontact haalt. Zo kun je mogelijke stoor apparaten elimineren. Vooral dimmers en schakelende voedingen zijn stoor bronnen.
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'DVS1200 buiten gebruiken', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
upnp gebruiken Hardware instellingen : 1 08 mrt 2019
Kan app niet meer gebruiken Hardware instellingen : 8 02 dec 2018
voip snom gebruiken als normale telefoon? KPN Glasvezel diensten : 9 18 aug 2015
Wanneer is er een firmware-update/upgrade voor de ExperiaBox V8 ARV7519 om FON te kunnen gebruiken? WiFi : 1 04 sep 2014
Itv net buiten ontvangst draadloze verbinding WiFi : 4 19 nov 2012
Advertentie