obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Help de helpdesk! Dit onderdeel wordt gemodereerd door het KPN Webcare team!
 Onderwerp afdrukken
Port forwarding experia v10
smacklabs
2 jaar geleden heb ik het nog kunnen doen portforwarden voor een webcam voor een nestje pups. Handleiding van het inertnet en op geen enkele manier te benaderen.Heeft iemand hier een antwoord en een duidelijke uitleg?
 
eogcnlGhost
Over welke cam gaat het, merk en type
JE BENT NOOIT TE OUD OM TE LEREN, MAAR WEL TE JONG OM TE VERGETEN

De meeste computerfouten komen voor tussen het toetsenbord en de leuning van de stoel.
 
smacklabs
Het is een logitech c525 ik heb de poort inmiddels open. Gelukkig zelf kunnen doen nu het geluid nog. Voor het beeld poort 8080 en geluid 8090 helaas krijg ik die niet voor elkaar.
 
eogcnlGhost
als je als range insteld inplaats van 8080 naar 8080 > 8080 naar 8090 dan heb je allebij in 1 forward
JE BENT NOOIT TE OUD OM TE LEREN, MAAR WEL TE JONG OM TE VERGETEN

De meeste computerfouten komen voor tussen het toetsenbord en de leuning van de stoel.
 
smacklabs
Dat wilde ik ook maar 8084 geeft hij op als bezet
 
eogcnlGhost
Welke Experiabox heb je?
JE BENT NOOIT TE OUD OM TE LEREN, MAAR WEL TE JONG OM TE VERGETEN

De meeste computerfouten komen voor tussen het toetsenbord en de leuning van de stoel.
 
smacklabs
De v10
P4120095%20(Kopie)%20(Kopie)
 
eogcnlGhost
Als je de gewone V10 hebt en niet de V10a dan heb je de mogelijkheid om dubbele poorten in te stellen, op verschillende IP adressen.
Zet je cam op een statisch (vast) IP adres en port forward hem dan op die poorten, dan zou het geen probleem moeten opleveren dat hij al ergens in staat.
JE BENT NOOIT TE OUD OM TE LEREN, MAAR WEL TE JONG OM TE VERGETEN

De meeste computerfouten komen voor tussen het toetsenbord en de leuning van de stoel.
 
smacklabs
Weer iets geks hier. Gisteren is er 15 minuten geen stroom geweest. Bij het opstarten is de webcam niet meer aan de praat te krijgen. Alles geprobeerd. In de router niets veranderd ook deze opnieuw opgestart. Als melding krijg ik dit Deze site is niet bereikbaar 86.**.**.** heeft de verbinding geweigerd. Ook op een andere laptop geprobeerd hetzelfde antwoord. Kortom weet niet meer wat ik nu nog kan doen.
Gewijzigd door eogcnlGhost op 19 april 2019, 20:36
P4120095%20(Kopie)%20(Kopie)
 
eogcnlGhost
Het 86 IP adres is je WAN adres, van buiten de V10, voor in je interne netwerk moet je het IP adres van je cam gebruiken.
JE BENT NOOIT TE OUD OM TE LEREN, MAAR WEL TE JONG OM TE VERGETEN

De meeste computerfouten komen voor tussen het toetsenbord en de leuning van de stoel.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Port forwarding experia v10', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Experia box reset naar oude instelling Hardware instellingen : 13 10 okt 2021
Nefit Easy icm KPN Experia box V9 Frequently Asked Questions : 9 05 nov 2020
Experia V10 main netwerk wifi probleem WiFi : 2 30 sep 2019
port forwarding V10A Hardware instellingen : 8 26 apr 2019
Port forwarding experiabox v10 Routers : 4 28 feb 2019
Advertentie