obey-robots.txt
22 Juli 2018, 05:07
Navigatie
Ledenenquête
Tevreden met KPN?

Ja
Ledenenquête: Tevreden met KPN? Ja 38% [417 stemmen]
38% [417 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Tevreden met KPN? Nee 62% [685 stemmen]
62% [685 stemmen]

Stemmen: 1103
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 18 apr 2007
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord


Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
KPN Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Geen telefoonverbinding, meld alles hier.
 Onderwerp afdrukken

Storing - we zijn niet bereikbaar

peterpan_1966
We hebben sinds 22 september een storing dat we niet bereikbaar zijn op de vaste telefoon. Daar kwamen we pas vorige week achter, we vonden het al zo rustig...

We konden we bellen maar niet gebeld worden. Zelf al het modem een aantal keer gereset maar het euvel bleef. Andere poort gebruikt maar het euvel bleef. KPN gebeld en die hebben op afstand nogmaals het modem gereset en geen verandering. KPN heeft monteur gestuurd en hij heeft een eigen telefoon aangesloten en die werkte, dus volgens KPN niets aan de hand, het moest onze huistelefoon zijn die kapot was, pas 1,5 jaar oud maar het zou kunnen. Een andere telefoon gekocht maar nog steeds een storing. Ik kan KPN wel weer bellen maar als er dan iemand komt en ze zeggen dat alles goed is, kost mij dat weer voorrijkosten.

Heeft iemand een idee?

Mvg,
Peter
 
eogcnlGhost
Ik heb wel een idee, maar of dat het is weet ik niet.
Zoals je zegt heeft de KPN zijn eigen tel aangesloten, met zijn eigen snoertje.
Het idee is: zet er eens een nieuw snoertje tussen van de modem naar de telefoon, doet hij het dan wel ligt het aan het snoertje.
Doet hij het dan niet, dan moeten we met nieuwe ideeën komen.
Laat even weten of het werkt of niet.
JE BENT NOOIT TE OUD OM TE LEREN, MAAR WEL TE JONG OM TE VERGETEN

De meeste computerfouten komen voor tussen het toetsenbord en de leuning van de stoel.


IK BEN NIET VAN KPN EN WERK OOK NIET VOOR KPN
Heb je een vraag? misschien staat je antwoord wel bij onze handleidingen.

5959566253
 
peterpan_1966
Afgelopen woensdag de nieuwe telefoon (de 2e want ik dacht dat de 1e nieuwe kapot was) rechtstreeks met bijbehorend nieuw kabeltje op het modem aangesloten.

Op poort 1 gaat de telefoon over maar bij opnemen geen gehoor, naar buiten bellen doet ie niet.
Op poort 2 doet ie helemaal niets, niet gebeld worden en niet kunnen bellen.

Misschien dat het toch ergens in het modem zit?

Gr,
Peter
 
eogcnlGhost
Dan zou ik nog 2 dingen kunnen bedenken of je hebt glasvezel (oplossing heb ik) of je modem is kaduuk (even KPN bellen voor een nieuwe) of er staat een VOIP instelling niet goed en dat kan alleen KPN aanpassen.

En die voorrij kosten, dat komt omdat het TECH-TEAM wat KPN gebruikt niet van KPN is, maar een extern bedrijf is wat voor KPN werkt.
Je kan net zo goed de techneut van om de hoek laten komen, is meestal nog goedkoper ook.
Maar de optie nieuwe modem is gratis.
JE BENT NOOIT TE OUD OM TE LEREN, MAAR WEL TE JONG OM TE VERGETEN

De meeste computerfouten komen voor tussen het toetsenbord en de leuning van de stoel.


IK BEN NIET VAN KPN EN WERK OOK NIET VOOR KPN
Heb je een vraag? misschien staat je antwoord wel bij onze handleidingen.

5959566253
 
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Storing - we zijn niet bereikbaar', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Wie is KPN en Wie zijn wij (zgn.klanten)? Algemeen 5 27 maart 2018, 14:15
Draytek Vigor2925 VPN (Lan to Lan) werkt niet Algemeen 1 30 oktober 2017, 21:39
Wat zijn op dit moment de mogelijkheden? KPN Buitengebied Snelheid 4 05 mei 2017, 11:42
Hoe betrouwbaar zijn de verwachte downloadsnelheiden? Snelheid 12 04 mei 2017, 22:08
Inloggen via persoomlijk IP adres en specifieke website niet mogelijk KPN Internet Storing 14 25 april 2017, 20:39
Goedenacht bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| Cappo06:19:18
| eogcnlGhost13:12:51
| KaPteiN18:33:09
| rhuijben 1 dag
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

28 oktober 2017, 14:16
Bij ADSL wel en bij glasvezel niet. ADSL adverteert met de maximaal haalbare snelheid.

20 augustus 2017, 09:17
Ik heb recht op 80 mb snelheid internet maar ik ontvang de helft mag dat nou zo maar

20 augustus 2017, 09:15
Ik heb recht op 80 MB snelheid internet maar ik ontvang de helft mag dat nou zo maar

30 juni 2017, 19:43
is het al bekend wanneer de HD opnames via de itv app te kijken zijn

29 juni 2017, 16:04
hallo is er ff hulp