obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Alle vragen m.b.t. de instellingen van de Hardware kun je hier stellen.
 Onderwerp afdrukken
Hoe ssid te verbergen zonder verbinding te verliezen
citrovw
Sinds gisteren is een ZTE H368N door KPN geinstalleerd. Ik heb nu bellen en Internet. Echter, nadat ik een paar apparaten via de wifi had verbonden (een Samsung Homecinemaset die o.a. als mediaspeler fungeert en een ASUS laptop). Echter, nadat ik de ssid op 'hidden' instelde, werden de verbindingen met deze apparaten verbroken. Alles opnieuw opstarten, maakt niets uit. Ik kan de verbindingen niet in stand houden en het ssid op 'hidden' instellen. Toch wil ik mijn netwerk onzichtbaar hebben. Hoe moet ik dit nu doen? Bij mijn vorige modem/router van Sitecom werkte dit allemaal perfect.
 
eogcnlGhost
Hoi citrovw, "HIDDEN" bestaat niet. Ook al denk je dat hij niets uitzend met een beetje software is hij nog steeds zichtbaar.
Maar de vraag is waarom zouw je hem onzichtbaar zetten, zet er gewoon een goed paswoord op en je bent klaar.
Heb je ook niet dat je apparaten je modem niet zien.

Als je je vorrige modem/router nog hebt en hij is open instelbaar zouw je hem achter je V9 kunnen hangen en via daar alsnog je netwerk instellen zoals hij voorheen was.
JE BENT NOOIT TE OUD OM TE LEREN, MAAR WEL TE JONG OM TE VERGETEN

De meeste computerfouten komen voor tussen het toetsenbord en de leuning van de stoel.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Hoe ssid te verbergen zonder verbinding te verliezen', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
WIFI verbinding Algemeen : 2 30 apr 2022
Verbinding valt regelmatig weg Algemeen : 2 09 feb 2021
slechte wifi verbinding op 1 PC WiFi : 4 18 jan 2018
vpn verbinding Hardware instellingen : 2 13 jan 2017
Experiabiox V10 lan connectie problemen internet verbinding Routers : 11 02 jan 2017
Advertentie