KPN Gebruikers Groep voor hulp en informatie over de diensten van KPN, Planet Internet of HetNet. Andere internet provider forums vindt u op www.gebruikers.eu.
Hier vind je diverse handleidingen die nuttig zijn als je KPN abonnee bent. U kunt zelf echter niet reageren. Wilt u dat wel, open dan een eigen onderwerp elders in het forum.
Als alles goed is ingesteld kunnen er bij je NAT (op je status balk onder in je beeld) 2 dingen staan, die allebij goed zijn.
1. NAT uitgeschakeld (grijs bolletje)
2. NAT OK (beste optie, groen bolletje)
Staat er iets anders dan is het niet goed en moet je de (NAT) instellingen controleren.
Het kan een aantal minuten duren voor hij de status geeft.
Als hij een rood bolletje geeft met "ERROR", dan moet je een ander NAT port nummer nemen.
Dat kan je doen via: Gereedschappen > NAT/Firewall Test.
De beste manier om een nieuwe port in te stellen:
port forward maken in de Experiabox >>
port invullen in Vuze > testen > test OK > vuze afsluiten > vuze starten > NAT status controlleren in de status balk > groen balletje > klaar.
port invullen > testen > test ERROR > nieuwe port kiezen
JE BENT NOOIT TE OUD OM TE LEREN, MAAR WEL TE JONG OM TE VERGETEN
De meeste computerfouten komen voor tussen het toetsenbord en de leuning van de stoel.
IK BEN NIET VAN KPN EN WERK OOK NIET VOOR KPN
Heb je een vraag? misschien staat je antwoord wel bij onze handleidingen.