obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Zoek eerst hier of je een oplossing kunt vinden voordat je begint te posten!
 Onderwerp afdrukken
Digitenne decoder
Dennis1979
Een algemene vraag ten aanzien van digitenne.

Ik zie in verschillende posts reacties rond decoders van verschillende merken. Nu heb ik zelf 2 tv's van een verschillend merk. kan ik dan volstaan met 1 decoder om op beide tv's digitenne te kunnen ontvangen? alvast bedankt
 
KaPteiN
Nee per tv heb je een digitale tuner nodig. Je sluit deze namelijk aan op de scart aansluiting en niet via de televisiekabel.
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
vdrijver
alleen jammer dat scart een analoog signaal is en dat er van je digitale signaal dus niets over blijft.zelfde heb ik nu bij me schotel.mijn tv heeft niets anders dan scart
Fritzbox fon 7170,1 fonera + buitenantenne, 3 com 16 poorts 10/100 switch, xs4all only light 1/8 via kpn bitstream,voip via xs4all, 1 2003 server,3x pc ,1 asus eee pc en 1 laptop,conceptronic ch3snas + 2 x640 Gb ata 300/32 mb
 
Dennis1979
Thanks!
 
groxie
Bij oudere samsung tuners is er en RF out aansluiting, dan kan ik een tv via de scart en de andere via antennekabel aansluiten. Uiteraard krijg je dan wel op beide zenders hetzelfde beeld.
Gewijzigd door groxie op 02 april 2010, 18:35
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Digitenne decoder', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Digitenne Algemeen : 2 22 nov 2016
Decoder oorzaak synchronisatie probleem met geluid KPN Glasvezel diensten : 3 15 apr 2016
EPG Digitenne loopt achter KPN Televisie Storing : 2 29 jan 2016
Geluid niet stabiel bij digitenne Tips en Truuks voor Digitenne en IPTV : 2 21 dec 2015
digitenne Tips en Truuks voor Digitenne en IPTV : 4 14 mrt 2015
Advertentie