obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Vermeld hier alles in relatie tot diensten van KPN, zoals televisie, telefonie, video on demand, etc.
 Onderwerp afdrukken
Glasvezel draadloos via Experiabox V8 waardeloos!
Vincent Roelofs
Bedraad idd bijna 100mbit,maar het draadloze signaal van de Experiabox doet de hele glasvezelsnelheid compleet teniet!(20-30 mbit hooguit..)
Wat zijn m'n mogelijkheden???
Ik lees op dit forum dat het wel degelijk mogelijk is andere routers te gebruiken?
Ik ben juist overgestapt omdat ze via ADSL geen snelheid konden aanbieden omdat we meer dan 2 km van de centrale zitten!
Maar op deze manier schiet het ook niet op!
 
glasblazer
Ja het WiFi gedeelte van de Experiabox is gewoonweg een ramp. Reden dat ik deze heb uitgeschakeld en een eigen WiFirouter heb geinstaleerd.
Ik heb Glasvezel 50mbps up en down en het down en uploaden gaat met mijn router gewoonweg fantastisch. Haal de volle 50mpbs.
Het kopiƫren van en naar mijn NAS server gaat met WiFi natuurlijk nooit zo snel als met een kabel. Dan haal ik hooguit 40 mbps. Op zich vind ik dat geen enorme ramp. Ik hoef dan ook niet zo nodig het snelle glasvezel van 100 mbps te hebben, omdat ik alles via WiFi en Devolo's heb aangesloten.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Glasvezel draadloos via Experiabox V8 waardeloos!', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Tijdgebonden toegang configuren bij ExperiaBox V10 en UTP/RJ45 bekabeling (niet-draadloos) Algemeen : 7 06 mrt 2021
(WAARSCHUWING) Denk 2 x na voordat je kiest voor glasvezel van KPN KPN Glasvezel diensten : 4 19 dec 2019
Port forwarding experiabox v10 Routers : 4 28 feb 2019
Experiabox V10 en V10a Hardware instellingen : 4 23 jan 2019
Ervaringen glasvezel internet & TV KPN Algemeen : 2 22 nov 2017
Advertentie